Pretraga:

субота, 8. мај 2021.

Zašto volim svoje telo?

 Ćao svima, 

U poslednje vreme se ponovo potegla priča o fizičkom izgledu, kako neke nerealne fotografije utiču loše na mlade jer je ta slika "ideala"poteže pitanje da li smo mi fizički lepi.Ranije smo pričali o unutrašnjoj lepoti, pa sam ja napomenula da imam mršave noge i ruke, od kojih se uopšte ne stidim .




Tačnije ja mislim da imam poseban izgled, veoma prirodan , i ne osećam se zadovoljno kada se našminkam. Neki se nanošenjem šminke osečaju slobodnije, lepše, i poštujem devojke koje se šminkaju, veoma su lepe, i ja u ogledalu vidim lepu verziju sebe , ali nanošenjem podloge, korektora, i ostalih kozmetičkih preparata, ja imam utisak kao da neko hoće da uguši onu nenašminkanu skromnu devojku - mene .
Kada su mi postavili pitanje šta bih promenila na sebi, ukoliko bih imala priliku da besplatno odradim plastičnu operaciju , ja sam odlučno odgovorila da ne želim ništa da menjam. Ponosna sam na svoj izgled, jer se odlično osećam u svom telu.
Na nogama kod  kolena imam dva ožiljka, koji se ne vide, ali o kojima mi ne smeta da govorim.
Čak ću i da ih vam pokažem !










Zašto bi mi smetao dokaz da sam se borila, podsetnik da je bolelo i da je prošlo?
Znam da je adolescencija doba u kome smo mi nestabilni, i da nas može sve uzburkati, počev od fizičkog izgleda, jer je to što ljudima, u većini slučajeva zapada za oko, a i nama ponekad to može da zapadne za oko mnogo više nego drugima, pa vidimo i izvlačimo neke stvari iz konteksta. 
Kao što sam vam već rekla, niko neče živeti naš život, i često ne znaju razloge zbog čega su osobe sa invaliditetom mršavije.
Takođe, ne znamo razloge zašto nas ljudi pitaju zašto smo mršavi. Treba da ih razumemo, i kulturno im objasnimo da se mi ne krećemo( ili češće), pa se ne može razviti tako kao kod "normalnih" ljudi, mada imam prijateljice koje su isto mršave pa im ne smeta to.
Možda vam se učini da ste zbog kolica još upadljiviji, nekim ljudima možda i jesmo, nekima nismo.
Zašto vam sve ovo govorim ?
Zbog jednog veoma bitnog faktora, onog kog smo ovde često ponavlali, verujem da će se oni koji čitaju moje postove duže vreme već posumnjati o čemu je reč.
Volite sebe, jer ako vam je fizički izgled prepreka da budete srećni, nećete moći da budete zadovoljni u životu dok sebi ne budete lepi. 
Treba se uzeti u obzir da svako ima drugačiju percepciju lepote, i da je prosto nemoguće da iko od nas zadovolji sve oko sebe.
Zato umesto da se fokusiramo na to šta će možda drugi pomisliti, hajde da zadovoljimo jedinu osobu koju zaista treba zadovoljiti- sebe.
 Ukoliko želite da izvršite neke korekcije, i to mi je skroz na mestu, sve dok ne izgubite svoju esenciju.
Zamislite koliko jako možete da blistate ako vam je duša lepa, a osećate se lepo i u svom telu?💥
Kao što sam rekla u postu, lepota;etika ili estetika, ljude će privući to što zračimo.😉
Što ne bismo nekog oborili sa nogu, sa toliko pozitivne energije, zar ne?

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora💟

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...