Pretraga:

субота, 7. новембар 2020.

Lepota : etika ili estetika?

 Ćao svima , 

Pre neki dan me je jedna devojka pitala kako dobijam inspiraciju za postove sa obzirom da ih je mnogo, na šta sam joj ja odgovorila da ona dođe sama , pa je samim tim ceo post osećajniji . Često se dešava da mi čitaoci pomažu davanjem komentara i saveta , i moram da vam se zahvalim na tome . Stvarno mi je drago da vam se sviđa to što radim , ali ponekad je dobro spojiti obaveze i zadovoljstvo. 😊

Znate da sam đak gimnazije , i tamo provodim celo prepodne. Na srpskom smo diskutovali o spoljašnjoj i unutrašnjoj lepoti koja se provlači kroz delo Čehovo delo         " Ujka Vanja". Pisac je surovo realno opisao ljudske strahove , koji su najčešće povezani sa fizičkim izgledom .Možda zvuči surovo ,ali ljudi su u većini slučajeva površni i uopše ne pokazuju interesovanje u osobu koja nije " lepa".  

Šta je zapravo lepo? 
Pisala sam da će osobe koje nas ne poznaju , prvo pogledati u kolica , a onda to kako imam mršave noge i ruke , pa će nesvesno ( ne znajući da li ćemo nekog povrediti ), i zapravo hoćemo , ukoliko tu osobu muče baš takve misli , pa se mogu dosta potresti . Da imam tanke noge i ruke zbog nedostatka mišićne mase , i takođe imam nesigurnosti , što je sasvim normalno . Adolescencija je doba kad su nam se sve menja : stavovi,  društvo, fizički izgled....
Opet moramo uzeti u obzir da se stavovi lepote menjaju , i da je lepota u očima posmatrača .


Možda se nekom dopadaju viši , smeđi , nekom niži , pavi ...., ali to je zagrejanost a ne prava
 ljubav . 
Kad joj /mu se ne svidi kako se ta osoba zaista ponaša , misli , i na kakav način radi neke stvari, razočaraće se .
Da li znate šta to znači ? 
Okrenuće se , i biće otvoreni za nešto drugo , bolje.
To je razlog zašto vam u većini postova govorim da treba da volite i poštujete sebe , jer ponovo
 kažem , kako očekujete da vas neko poštuje ?
Za sve postoji srodna duša , pa čak i za mene , koja ponekad misli da bi svakom momku bila teret, ali verujem da će se pojaviti onaj pravi , koji će mi pokazati da grešim .
Kolko god mi ponekad bude teško , shvatam da je život lep , i sa onim ružnim segmentima , jer i ako padne kiša ,Sunce će ponovo zasijati. 😉
Ukoliko želite da vidite tekst sličan ovom , možete ga pročitati na sajtu: Dobro ili bolje", kao i mnoge druge , koje obrađuje moja draga saradnica i uzor Milica Veljković.👍

Uvek uz vas , 

Vaša Arora🌞

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...