Pretraga:

понедељак, 24. фебруар 2020.

Budimo humani!

Ćao svima,
Hoću da podelim sa vama nešto što me jako ljuti , i u meni budi razočarenje ......😓
Mislim da ni vama nije sve jedno....
Već sam napomenula da moj grad i svi manji gradovi nisu prilagođeni za invalide . Jeste da su veći gradovi malo bolji ali moglo bi biti i bolje..... Uvek može bolje.
Kada ljudi popravljaju oluk ili kanalizaciju , vodovod  ,izbuše beton ispred svoje kuće ili firme , zakrpe taj svoj deo. Ali znate u čemu je tu problem?
Ostane rupa između zgrade ! Nije samo to problem . Korenovi drveća rastu i  razaraju put . Tuda ne može ni da se prođe .... Jako je opasno!😔
Svi znamo kako izgledaju invalidska kolica , prednji točkovi su manji , tako da mogu lako da upadnu u rupu. Zaglave se i mi završimo na podu . Ne samo invalidska već i obična kolica.... Takođe oni koji koriste štake i hodalicu  da se kreću .













































Ja imam hodalicu , koju ne mogu da koristim uvek , jer mi je teško da se krećem u njoj , zbog leve šake na koju ne mogu baš najbolje da se oslonim .... Uglavnom je koristim u kući , ali one nogice , koje su slične kao one kod štaka mogu lako upadnu u rupu . Pogotovo ako idemo noću .
Rupe koje su manje . Neprimetne su .....Ima i gorih rupa od ovh....
Tako da vas molim ..... 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Od srca vas molim ....... 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
 Kada popravljate nešto ispred kuće  spojite deo ravno sa drugom  zgradom .
Vama to neće biti bitno . Nekom drugom ćete ulepšati dan .
Takođe moram da pohvalim opštinu Bečej jer su se stvari popravile .....
"Centar za socijalni rad " je dobio vozilo koje je napravljeno za prevoz invalida, centar je nov , one loše ulice su  popravljene mogle bi još neke.
Priča se će napraviti rampu na ulazu opštine , jer je ona postojeća jako uzana .
Zahvaljuem se "Fenix- plus" udruženju  koje sarađuje sa opštinom .
Nadam se da će biti napravljena.
Idemo malim koracima .
Mi nismo čudovišta , mi smo ljudi . Imamo pravo da srećno živimo život . 
Jedino što želimo jeste da budemo prihvaćeni .
Mislim da to nije puno .....
Znam da ne mogu nikog da nateram da to uradi . Teško je staviti se u tuđe cipele.  Neke stvari je teško shvatiti ako ne doživite to na svojoj koži.
Ono što želim da postignem s ovim postom , jeste da stignem do vaših srca .
Makar razmislite .....
Sa malo betona , možete toliko da uradite .
Verujem da ćete se čak osećati ispunjeno .😉
Učinićete nam dobro delo ...
Drago mi je da se polako penjemo do bolje budućnosti .
To me podstače da se još više borim.💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Borimo se zajedno....💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Jer .....

Zajedmo smo jači !💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Budimo humani!🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Ako se slažete sa ovim , molim vas podelite . Što više ljudi vidi , više ćemo moći da pomognemo .
Uvek uz vas,
Vaša Aurora 💓

Нема коментара:

Постави коментар

Šetanje u tuđim cipelama: lak ili izazovan zadatak?

 Ćao svima,  Sasvim sam sigurna da smo svi do sada čuli za film "Frikey fridey",  kad majka i ćerka zamene mesta. Verujem da bi ne...