Pretraga:

субота, 1. мај 2021.

Bumovanje - Kakav sam utisak ostavila na Uglješu?

 Ćao svima, 

Kao što ste imali priliku da vidite, prošlog petka sam bila gošća u potkastu "Bumovanje",kod Uglješe.



Evo malo BTS slika 😁




Kad me je na početku predstavio, i rekao -Izabrao sam baš nju- ja sam morala da ga pozovem da nam se pridruži u borbi za bolji život, jer mi je pomogao da se o našoj borbi čuje, tako što bih i kroz razgovor rekla nešto o našem položaju u društvu.
Uglješa,hvala još jednom, što si me pozvao u emisiju! Bila mi je čast!😍💗💖💕

Pošto je teško odrediti kakva je osoba, bez da je upoznaš,malo sam ga propitala o tome kako se osećao, pre i posle našeg susreta.

1. Šta te je privuklo kod mene, pa sam imala čast da gostujem u vašoj emisiji "Bumovanje"     

"Privukla si me je kada sam saznao da si osvojila nagradu, pročitao sam rad, učinila si mi se veoma posebnom, što i jesi, jer zračiš. Zatim si mi poslala tvoj blog i tada sam bio siguran da si savršen gost koji će pričati o veoma važnim temama za naše društvo."

2. Rekao si da si čitao moj blog, da li si se , čitajući ih  i pričajući sa mnom pitao odakle mi snage da se borim?

"Jesam, jer znam da život osoba sa invaliditetom uopšte nije lak, ali sam shvatio tvoj odbrambeni sistem, ako tako mogu reći, a to je da svemu daješ tvoj upečatljivi -šareni- potpis."

3. Pre nego što smo snimili emisiju jednom prilikom si mi rekao da se vidi da sam jaka, da li bi ti mogao da živiš jedan moj dan? 

Uhh, teško pitanje! Iskreno, mislim da ne bih mogao. Jer se žalim na raznorazne sitnice, a tvoj život je mnogo teži, ali ga ti živiš predivno i apsolutno ispunjeno.

4. Postavljao si mi razna pitanja koja opisuju moj život, da li si očekivao neke odgovore na pitanja koje si mi postavio, da li te je nešto ostavilo bez teksta?

"Svakako da sam očekivao neke odgovore, kao što je pitanje -Šta nedostaje u Bečeju za osobe sa invaliditetom-, znao sam da nešto nedostaje, ali ne tačno šta. U nekoliko navrata si me ostavila bez teksta, jer sam analizirao tvoje odgovore i izvukao sam životne lekcije.
Primetio sam da su ti stepenice predstavljale malu prepreku, ali misllim da stepenice nisu nikakav izazov za tebe, jer si prebrodila mnogo više i boriš se, što je najvažnije."

5.Šta ti misliš, da li će se ljudsko mišljenje o osobama sa invaliditetom promeniti uz blogove moje koleginice i mene?

"  Blog mi se veoma dopada, izvlačim najbolje iz tekstova...Teško je promeniti sve te ljude, koji upiru prstom, osuđuju, itd. Ali smatram da ćete radom iz dana u dan osvestiti bar malo pojedine ljude."

6. Danas na internetu svako od nas može da objavi bilo šta, da li si  čitajući postove mislio da sam iskrena ili samo pokušavam da ulivam ljudima lažnu nadu ?

"Ne, apsolutno sam mislio, i dalje mislim da si iskrena u potpunosti. Ti se ni u jednom trenutku nisi žalila, u svakom odgovoru u emisiji izvlačila si pozitivu, iznosila svoje mišljenje i govorila o pravoj slici."

7. Kakav je tvoj pogled na svet sada kad si video kako ga ja gledam ?

Posle tvog odgovora i saznanja kako ti gledaš na svet, moj pogled se promenio. Promenio se u smislu da još bolje razumem druge, da se ne žalim i ne dramim, nego da idem još jače u život... Izvukao sam dosta životnih lekcija.

8. Koja  pesma me opisuje  po tvom mišljenju ?

"Dobro pitanje! Mislim da tebe ne može nijedna pesma da opiše, jer mislim da si veoma posebna osoba, jer kada se pojaviš zračiš nekom divnom, neopisivom energijom. Neopisiva si, u najpozitivnijem smislu."

9. Gde me vidiš u budućnosti?

"Vidim te u Srbiji, ali čujem tvoj glas daleko. Mislim da ćeš biti vrlo uspešna osoba i da ćeš biti inicijator pokretanja mnogih važnih društvenih pitanja i reformi. Mada, smatram da svojom energijom možeš da promeniš čitav svet."

10. Šta imaš da poručiš mojim čitaocima?

" Poručio bih, da imaju veliku privilegiju, što čitaju nešto što ti stvaraš, jer kada se neko delo stvori od ljubavi, pomešane sa patnjom i preprekama koje prelazimo, kada je to delo/tekst sažeto od iskrenosti, to je umetnost. Dok čitate osetite tu njenu borbu, videćete da nije lako, ali ostanete nasmejani, kao Aurora, širite pozitivu i uživajte maksimalno u životu."

Uglješa, hvala ti puno, mnogo mi je drago što ti je razgovor sa mnom pomogao da izvučeš te poruke. Želim da ti se zahvalim jer tvoje reči su dokaz da treba da se ne zaustavim i guram daje.
Ko zna ? Možda vam Uglješa i ja pripremamo još neko lepo iznenađenje😇
Dotle pratite emisiju " Bumovanje",  gde možete da čujete mnogo zanimljivih stvari.😉

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora 💙

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...