Pretraga:

субота, 31. јул 2021.

Koje poruke nam šalje Džek Hodžins iz serije -Bones-?

 Ćao svima, 

Sećate se kada sam vam jednom prilikom pričala o trudu i talentu i da mi sami pišemo svoju priču?

Jedan lik iz moje omiljene serije "Bones", imao je savršen život. Po zanimanju je forenzički entomomolog, hemičar i palinolog. Pošto je glavna tema ove serije koju često ide na FOX-u, rešavalje ubistava, zbog jednog slučaja, gde su im podmetnuli bombu, on više nije mogao da pomera noge.

Ovde se Hodžinsu život promenio, on je imao uspone i padove,ali je naučio da živi život na drugačiji način života, u kolicima, što je za mene realističan kraj.   Po  je meni najbolje obrađen lik u filmu/seriji. 
Ne samo što je morao da se navikne na kolica već i na mirniji tempo života.


Ne želim mnogo da odajem puno o čitavoj radnji serije, pa ćemo se bazirati samo na Džeku, koji je u svom procesu prihvatanja imao utisak da oseća noge i da će uskoro moći da hoda. Vesti za njega nisu bile očaravajuće, jer kako su i njemu objasnili prouzrokovano spazmom i željom da prododa.
To ga je još više rastužilo jer je znao da neke stvari neće moći da radi sa svojim sinom.




Kao što uvek govorim, prepreka ima, bili oni fizički ili emocionalni uvek ćemo imati nekog uz nas da deli bolove i teške trenutke sa nama, kao i one lepe trenutke kada osmesi ispune prostoriju.



Da, i njima je sigurno teško kada je nama  teško, ali kada vide da se fokusiramo na ono što možemo da uradimo umesto onog što nam je onemogućeno uživaće zajedno sa nama u novim uspesima.


Ništa u životu nije lako, ali mi sami biramo da li ćemo odustati ili koristiti se svojim znanjem i talentom.
Ja možda nisam upućena  u sport i ne bavim se nijednim, ali zato umem da izrazim svoje emocije i ispričam vam nešto kroz pisanje.

Džek je sam sebi napravio spravu koja bi ga podigla kako bi mogao da pogleda nešto vezano za slučaj, zahvaljujući svom znanju i snalažljivosti, jer je pravljenje izuma blo nešto što on voli da radi.
Kao što je Milica Knežević, moja heroina rekla u jednom od svojih postova- NE DOZVOLJAVAJTE DA VAM NEKO DRUGI POSTAVLJA GRANICE!
On je znao da će uspeti da napravi taj izum i nije se plašio da će pasti i povredti se.
Sami znamo svoje potrebe i mogućnosti, i koristimo svojim mogućnostima da nastavimo dalje.
Ne dozvoljavajte da vas neko zaustavi, borite se.

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora💗


Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...