Pretraga:

субота, 7. август 2021.

Šta sam naučila od kad sam postala starija sestra?

 Ćao svima, 

Sutra je rođendan osobi koju bih i životom štitla. Mojoj mlađoj sestri.  

Preplavile su me emocije kada sam pročitala par stranica iz dnevnika kog sam vodila više u osnovnoj školi, jer iz nekog razloga, prestala sam tamo da pišem toliko često, možda jer je ovaj blog u neku ruku postao drugi dnevnik... Pričaću vam malo o tome, ali drugi put, sada bih da se vratim na današnju temu, moju sestru.

Da vam budem iskrena, pored ogromne sreće osetila sam strah znajući da neke stvari neću moći da radim sa njom, mada mislim da je to normalno. Ipak sreća je uvek bila jača od straha i bilo kog pitanja koje bi postavila samoj sebi.

Da, ne mogu da trčim sa njom u drvorišu, ne mogu da joj pravim frizuru, ali moja sestra zna da sam tu za nju. Danas tog straha nema, jer se nas dve obožavamo. Ne mogu da verujem da sam četrnaest godina bila jedinica, jer danas ne mogu da zamislim svoj dan bez nje.


Čini mi se da je od  prvog momenta od kad me je ugledala, shvatila da je sa mnom sigurna. Kada je bila beba, mirila bi se u mom naručju i opuštala ukoliko bi bila nervozna. 
Ja, verovali vi ili ne mnogo sam se uozbiljila i ojačala od kada je ona u mom životu.
Rešila sam da kada poraste može sa ponosom da kaže: - Ona je moja sestra.- , kao što sam shvatila da ću joj biti pravi uzor ako to radim prvenstveno zbog sebe.

Strah, verujem, imao bi bilo ko, ali niko ne može da vam oduzme ljubav koju ste stekli, bila ona sa porodicom, prijatelja, i voljene osobe. Znam da se prijateljstva ponekad završe, ljubav jedne osobe ugasi, ali nas nauče kako da sazrevamo kao osobe,isto tako znam da će porodica uvek biti tu.


Kad se vračam kući iz škole, svaki dan me sačeka i kaže:- Seko nedostajala si mi.-
 

Kako moj ujak kaže; mogu da nas saslušaju i daju savet, ali mi ne radimo samo to, činimo jednu bitnu kariku u porodici, u to sam sigurna. 
Verujte mi kada vam kažem da smo nezamenjivi, baš ovakvi kakvi smo iako ne možemo neke stvari da obavljamo.
Nikada ne mislite da vam je život bezvredan, uživajte u njemu i shvatićete njegovu vrednost.😉

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora❤

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...