Pretraga:

субота, 23. јануар 2021.

Da li su osobe sa invaliditetom teret drugima ili sebi?

 Ćao svima, 

Imam cerebralnu paralizu , to znate. 
Takođe znate da mi je život ispunjen analizama , doktorskim pregledima , svakojakim pomagalima, a vi me i dalje vidite nasmejanu , borbenu.
Pokušavam da budem kao ostali , ali nisam , treba mi pomoć da živim .
Danas sam pogledala film : "Me before you", gde Vil bira da umre , jer je ostao nepokretan (nije mogao da pomera ni ruke ni noge) , ne želeći da Luizi bude teret i da je sputava.


Koliko god mene bolelo , ja moram da vam  kažem da ste svi kapetan svog života. 
Ceo moj život je kao olujno more , taman kad mislim da sam se izvukla i da ću biti na kopnu , nikad nisam sigurna , ma koliko god ljudi pokušavaju da me zaštite , uvek mogu da se povredim .
Nikada nisam osetila kako je to trčati , juriti nekog ako mi uzme nešto što sam želela da sačuvam kao zmija krštenicu.
Boli me , ali istina je da ne mogu tu ništa.




Znate li šta mogu?
 Mogu da biram da zamenim bol sa mirom .
Znate da sam totalno protiv samoubistva , ali ne mogu da odlučujem za druge ljude. 
Kao što sam ja odgovorna za svoje postupke , vi ste za svoje.
Da , ja kao i ovaj glavni lik , trenutno mislim da sam teret većini ljudi...
Sabrina , Sofija , Kai, Duško, Ivo , Kristina , čujem vas da govorite:
"NARAVNO DA NIKOM NISI TERET!"
Ja moram da radim vežbe da bih ojačala, treba mi pomoć oko nekoliko stvari , pa je ponekad teško ne pomisliti to.
A onda vidim Duška , Sofiju , Sabrinu ,Kai , i ostale prijatelje kako i dalje odvajaju vreme za mene.
Sabrina i Sofija su čak i smislile plan da mi pomognu da vežbam , da izlazimo , ali nas je ova pandemija poremetila, ali znate li koliko mi to znači.

Dakle stvar je u mislima , jer mi možemo da dopunimo druge osobe jedino ukoliko mi to želimo.
Niko vas ne može naterati ni na šta, sami biramo šta želimo, i kako da živimo, to stalno govorim , ponavljam kao papagaj , ali u tome i jeste stvar .
Borite se jer vi želite , živite jer vi to želite da uradite , ne zato što vam ja to piskaram , ili zato što će vam to neko drugi reći .
Na meni je da pokušam da vam pomognem , ali ako ne želite priliku za bolji život , ja tu iskreno ne mogu nmogo osim da poštujem tuđu odluku....
Sa drugaricom sam razgovarala o vrstama ljubavi:
Ljubav roditelja
Ljubav prijatelja
Ljubav partera 
Ljubav prema sebi 
Ljubav prema stvarima koje volimo da radimo( crtanje , pisanje , pevanje , gledanje filmova , igranje sportova , ....)

Sve ove vrste ljubavi ispunjavaju nas na drugačiji način , ali najbitnije je ovo što ste do sad već sigurno na pamet naučili.
VOLITE SEBE!
Nekoliko godina unazad , život mi nije imao puno smisla , osetila sam se kao fikus kog treba zalivati , dok sama nisam odlučila to da promenim .
Danas , ustajem znajući da ću jednog dana postati psiholog , da ću se suočavati sa mnogo tuđih i svojih problema, ali znate šta?
 
Budim se , čekajući da pobedim novu bitku , ponovo izazovem sebe, bez ikakvog tereta da ustanem .

Želite li da mi se pridružite ?💁
Hajde da zajedno rušimo prepreke.😉

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora💜


 

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...