Pretraga:

субота, 30. јануар 2021.

Da li su osobe sa invaliditetom osećajnije od ostalih ljudi?

 Ćao svima, 

Da li se sećate kad sam rekla da najviše mrzim laži? 
Tad sam vam odgovorila da bih najradije čula i najtežu istinu , jer koliko god da je teška mogu da je podnesem .
Iva i ja smo  pričale o tome kako su ljudi drugačiji kada su u afektu .
Tada ne možemo da kontrolišemo emocije, preovladaju nad nama.

Čudno mi je kako se  većina ljudi oko mene ponaša kao na staklenim nogama , i plaše se moje reakcije.

Kad sam pisala o cerebralnoj paralizi , rekla sam da nijedna osoba sa invaliditetom nije ista, zato što , recimo meni je oštećen centar za ravnotežu , pa ne mogu  da stojim samostalno iz tog razloga.
Neko , recimo , ima problem sa vezivanjem , pa burno odreaguju kada se neka osoba odvoji od nas.
Sad se ja pitam:

Da li se samo osobe sa invaliditetom vezuju?
Da li samo nas bole neke stvari , a druge ljude ne?
Postoje osećanja, kao što su sreća, tuga, bes, .... Kod svih osoba , ne bitno da li su oni sa invaliditetom .



Kad sam bila mlađa , šalila sam se kako imam veoma debeo bolnički dosije tj  moju bolničku istoriju , od mog trinaestog meseca pa do sada, i ne kažem da ne treba prvo pitati kako osobe reaguju na neke stvari , da ne bi nekom stvorili neprijatnu situaciju, ali od osećanja , koliko god mi pokušalli da se zaštitimo od njih , one nas iz dana u dan prate,i neizbežna su, ma koliko mi je teško ali to ne znači da sad treba da živim pod staklenim zvonom .
Istina se govori u zavisnosti od situacije , i to ne samo nama , osobama sa invaliditetom , već svima.



Imala sam slučaj da osoba pogrešno protumači ono što sam rekla , i uvredila se.
Osoba je bila pogođena , i onda sam ja razjasnila stvari.
Da , ne kažem da neke osobe sa invaliditetom ne reaguje burno , ali ko ne reaguje burno kad se iznenadi?
Ne treba globalizovati , i misliti da ako jedna osoba tako  reaguje , sad sve osobe tako reaguju.
NE!
Baš  zato smo posebni, jer se međusobno dopunjavamo , i nalazimo rešenje .
Nešto sam shvatila zahvaljući greškama u prošlosti, emocije treba da se ispoljavanju .
Grli vam se? 
Zagrlite nekog ( može i neka slika , jastuk ,  da bi smo poštovali epidemiološke mere😊)
Plače vam se ?
Plačite
Reagujete?
Reagujte , uvek će biti neko ko će vas tešiti😉

Možete slobodno i meni da se obratite , jer vas ja ni u jednom momentu neću kritikovati , saslušaću vas, i pokušati da vam dam neki savet , ako budem mogla . 
Ko zna , možda i vi meni pomognete😇

Uvek uz vas , 
Vaša Aurora💖

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...