Pretraga:

субота, 16. јануар 2021.

Kućni ljubimci utiču na ljudsko zdravlje

 Ćao svima , 

Kao što većina vas zna , imam pekinezera , po imenu Slatkiš, koji je jednostavno poseban član moje porodice, i ne mogu da zamisilm da ga nema. 
Sama sam se prozvala njegovom mamom jer obožavam da ga četkam i sušim kad se kupa .
Da, verovali vi to ili ne , moj Slatkiš , je zaista jedan slatkiš. Znate kako kažu :" Kakva majka , takva ćerka"? iZnam da je on muško , ali on nikada nije razvaljivao u kući , i uvek je poslušan , baš kao i ja. Možda zbog njega toliko volim kučiće , jer je on jedan od stvari koje me smiruju.



Da li ste znali da 60%  kućnih ljubimaca  smiruje vlasnike?
Tako je , kućni ljubimci , oni koji se možda linjaju i ostavljaju dlake svuda , mogu da utiču na na osobe sa invalidietom , pomažu osobama sa autizmom da usposobe komunikaciju , utiču pozitivno na astmatićne osobe i alregije.
I NARAVNO , postoje dresirani psi koji vode slepe!












Koja je veća sreća da legnete , i onda se "ugnjezdi" vaš kućni ljubimac?


Oni mogu da osete naše raspoloženje i smire nas.
Vidite ovde sam mirna , i nežno ga mazim ...


















...Ali pre neki dan imala sam sustret sa tetkinim kučetom Snupijem , koji me nije baš najbolje poznavao, pa je počeo da laje. Ja pošto nisam navikla da kuče laje na mene , uplašila sam se, ali je i on bio uznemiren , pa sam pružila ruku i pomazila ga. Posle toga , pustio me je da mu uvćem uši i češkam mu stomak dok je on mene lizao po licu, (nisam postavila njegovu sliku jer je zapravo nemam , ali je pravi mali nestaško).

Zato volim kučiće ( i mace i ako sada nemam , ima ih moja tetka), jer su emocijonalni. Verujem da se Snupi svojim lavežom pitao zašto sam napeta , i nije znao kako da mi pomogne , ali kad sam ga pomazila, oboje smo se super zabavili.
Pretpostvaljam da su zato naš najbolji lek , jer osete našu unutrašnju buru , bez potrebe da išta kažemo .
Psi i mačke osećaju kada osoba ima panični napad.
Dakle , ovde kuče prvo prekida panični napad  ,a onda joj leže na grudi, kako bi je smirio , a onda donosi pakovanje prve pomoći.

Moja  prijateljica je  želela  da podele svoje slike sa ljubimcima , kako bi ste videli da životinje ne umruju samo mene😊

















































Nisu nam  samo ljudi prijatelji , već i životinje . Tu su uz nas u najboljim i najgorim momentima.
Čuvajte ih isto kao što oni čuvaju nas! 

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora🐕

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...