Pretraga:

субота, 9. јануар 2021.

Snovi su jedan korak do sreće

 Ćao svima, 

SREĆNI VAM BOŽIĆNI I NOVOGODIŠNJI PRAZNICI! 🌲💖

Sinoć je na televiziji "Prva", išao fim za koji sam sigurna da ste svi gledali. Reč je o "Rokiju". 
Gledala sam ga milion puta , i moram da priznam da je ovo prvi put da sam primetla da je Silveseter Stalone napisao scenario za ovaj film . Čim sam to videla odmah sam pretražila nešto više o tome na interntu.

Ovaj poznati glumac se nije zadovoljavao minimalnim , i nije želeo da proda svojih ruku delo tek tako. 
Pristao je samo pod uslovom da on igra glavnu ulogu. 
Danas je jedan od najpoznatijih glumaca. 
Nije dozvolio da ga neuspeh zaustavi, kao što ne bi ste trebali ni vi , a neću ni ja, obećavam !😉
Kad sam počela da pišem postove , plašila sam se da neću uspeti , ali znala sam da to neću ni znati dok ne pokušam .

Kad sam dotakla tipke , i stvorila svoj cilj , prepustila sam se . Osetila sam neku svetlost dok sam pisala , istu koju i dan danas osećam . To je bio znak da sam na pravom putu do ostvarenja svog sna . 
Sna za bolju budućnost! 
Neću se zaustaviti dok ne uspem , i znam da nisam sama.
Da, možda su neki snovi ludi , i nemaju smisla dok sanjamo, kao što je padanje u provaliju, ali u ovom postu nije reč o njima , već o onima o kojima svesno mislimo. 
Zatvorite oči , prepustite se ... 😇

Da li vam se sviđa to što vidite?

Uživate u tome?

Uhvatite voz koji vodi do te destinacije, i ne dozvolite da vas strah obuzme.
I ja sam se plašila, ali sam shvatila da imam ono što je potrebno da ostvarim sve svoje snove:
ŽELJU , NADU, VERU , PODRŠKU!
Džoana pisac " Harija Potera", pisanje je koristila kao  bežanje od bola, to ju je držalo živom . Kada je poželela da objavi knjigu išta je do izdavačke kuće koja ju je odbila , ali ona nije odustala . Sedamnaest puta su je odbili dok osamnesta izdavačka kuća nije uvidela njen talenat, uvek će biti neko ko će to primetiti. 

Osobe koje vide da se plašite , poguraće vas tamo gde se zaglavite . Oni vas i vole , i neće dozvoliti da vi budete nesrećni ako ne uspete, govoriće vam da pokušate , sve dok ne uspete. 
Sad kad je počela nova godina , imamo priliku da ponovo pokušamo.
Znajte da su snovi samo jedan korak do sreće , do cilja moramo sami da stgnemo.
Na putu do njega , biće ljudi koji su zavidni , koji nam neće dozvoliti da pobedimo. 
Da li će oni voditi  moj / vaš život?
Neće!
Zato se vežite za one koji vas zaista podržavaju i smatraju da je vaš uspeh ujedno i njihov!

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora💜


Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...