Pretraga:

субота, 14. новембар 2020.

Prijateljstvo

 Ćao svima, 

Znam da je svetski dan prijateljstva bio , ali mislim da ova vrsta ljubavi i poštovanja mora da ima svoje mesto na blogu , rešila sam da poslušam dve prijateljice , koje su rekle da blogu nedostaje ova tema .Još jednom moram da kažem da mi je veoma drago što čitate moje blogove , i dajete predloge , a još draže mi je kada dobijem inspiraciju , kako bih mogla da ispunim vašu molbu .

HVALA VAM DEVOJKE!😘

Šta je prijateljstvo?

„Nemoj hodati iza mene; možda te neću voditi. Nemoj hodati ispred mene; možda te neću slediti. Samo hodaj pored mene i budi mi prijatelj.“ - Albert Camus. 

Na svetu najteže je objasniti prijateljstvo. To nije nešto što se uči u školi. Ali, ako niste naučili smisao prijateljstva, stvarno niste naučili ništa.“ - Muhammad Ali.

„Prijatelj je neko ko ti daje potpunu slobodu da budeš ono što jesi.“ - Džim Morrison

Za mene je prijateljstvo nešto sasvim posebno i neopisivo. Kad sam sa iskrenim prijateljima , onima za koje znam da će biti tu uz mene ako učinim nešto dobro , da to sa mnom proslave , ako učinim nešto loše , pomoći će mi da ostanem jaka i to ispravim .To su ljudi koji su meni kao rođena braća i sestre i ako nemamo iste roditelje , to nije bitno. Dovoljno je kada se osećamo spokojno dok razgovaramo sa tom osobom .



Ljudi koji prate moj blog  , i promenu u načinu pisanja , sigurno znaju da u osnovnoj školi nisam baš imala dobra iskustva sa prijateljstvom ,ali  nisu samo oni krivi , i ja sam .
Kao što znate , volim da pružam ljubav i pomoć ljudima , pa čak i onima koji se prave da me vole , a zapravo kad se okrenem oni meni pljuju iza leđa.  Slobodno , imate puno pravo to da radite , razumem da ne možemo svi sve da gotivimo . 
Ali verujem da bi nekog smatrali neprijateljem , moramo imati argumente koji to što govorimo , podržavaju.
Da li se slažete?
Ti prijatelji su lažni , samo nas iskorištavaju, kad im je potrebno.
Jedna osoba mi je rekla ; " Oni su samo prolazne osobe i neće te se sećati."  , i ako se u privatnom životu ne slažem sa osobom koja je to izgovorila , slažem se sa ovim delom .
Ja ću otići na jednu stranu , a ti "prijatelji " na drugu .  
Da , možda se ne slažem sa nekoliko osoba, i njihovim stavovima , ali neću ništa loše uraditi protiv njih , kao što bi oni protiv mene , i uredu je . Ne smeta mi , ali mislim da nema potrebe za mržnjom , koja samo zatamnjuje dušu, ali verovatno je to razlog zašto kažu da od ljubavi do mržnje ima samo jedan korak...

Igrom slučaja ponovo sam se srela sa prijateljem od malena , kojeg nisam viđala godinama , ali je ispao veći drug , nego osobe koje sam dugo vremena smatrala prijateljima , sa onima sa kojima sam u to vreme bila nerazdvojna , i kojima sam često govorila da će naše prijateljstvo ostati većno , ali ispostavilo se da sam pogrešila,ali uvek postoji razlog zašto se to desi , i kad bolje razmislim možda je bolje ovako.
Kad sam krenula u srednju , Sabrina mi je prva  prišla , a onda su se pridružile i Kristina i Iva , naravno Sofija  Kai, Mirna , i Jasna (PS.nadam se da će te se pronaći devojke)
Svaka od nas ima drugačije mišljenje , i naravo da će biti stvari koje one ne vole , ili obrnuto , ali u tome i jeste stvar.  Imamo vrline koje nas čine nezausrašivim kad smo zajedno!
Plašila sam se da će desiti ista stvar kao i u osnovnoj školi , ali , vreme mi je pokazalo da su sva prijateljstva različita , i posebna na svoj način .
Ta starija  prijateljstva  nisu  toliko jaka da bi opstala nakon osnovne , i ako se nismo ni posvađali , naša komunikacija se jednostavno prekinula , ali uvek ću imati lepa sećanja sa tim prijateljima , jer oni čine deo moje prošlosti.  Mi se godinama menjamo i postajemo zreliji , odgovaraju nam drugačije osobe , i zato ću uvek tim ljudima izaći u susret , jer se nikad ne zna da li će nas život ponovo zbližiti.😉


Često mi govore da sam toliko pozitivna , pa je prosto nemoguće da  ne stvorim nova prijateljstva , kao što se desilo sa ovim drugom ,  ali nije samo pitanje  energije , opet kažem pitanje je kakva je osoba u pitanju i šta njoj/mu prija.
Naravno nisam mogla da završim post , a da ne pomenem najboljeg druga Duška kog posmatram kao brata , koji me je prihvatio od prvod dana sedmog razreda , i od tada smo prosto nerazdvojni , i ako se jedva viđamo pošto oboje imamo obaveza oko škole pa ne možemo da se poklopimo, ali znam da ćemo uvek biti tu jedno za drugo. 
A znate zašto ?
Zato što ispunjavamo sve ono gore navedeno , atmosfvera je prosto opuštena , i možemo jedno drugom da kažemo sve  bez da strepimo šta će pomisliti, baš kao i sa devojkama. 
Nadam se da će  sva ova prijateljstva ostati jaka , jer čovek prosto nije srećan kad je sam. 
Verujem da ću i ja kao i sve osobe imale one invaliditet ili ne nači prijatelja( ili je on već tu samo ne znam😇 ) koji če biti spreman da provede veći deo svog života sa mnom 
Vreme je jedna neverovatna stvar , toliko brzo prolazi , i toliko stvari nam pokaže  😱, samo nam je potrebna reč ili potez da to uvidimo.
 Zagrljaj je magičan lek koji leči sve!

Uvek uz vas , 
Vaša Arora💞

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...