Pretraga:

среда, 28. октобар 2020.

Svi smo posebni , sa invaliditetom ili bez njega

 Ćao svima,

Svi se ponekad pitamo da li su neke stvari koje radimo normalne , i da bi smo trebali to da radimo.
Od nedavno sam počela da pratim psihološki blog na instagramu , (@racionalnapsihologija) , gde sam dobila ispiraciju za nekoliko budućih postova , pa vam toplo preporučujem da posetite stranicu. Žena koja vodi stranicu postavlja vrlo zanimljive postove koji su dosta poučni , i takođe postoji  mogućnost da joj se postavi pitanje, tako da možete da diskutujete o čemu god vi želite. 👍😉

Ljudi  se obično ugledaju u neke poznate ličnosti kao što su glumci i pevači , sportisti i mnogi drugi.Postoji mogućnost da vam se svidi tuđi život , kao na primer neka osoba koju ne poznajete.
A zašto?
Odgovor je vrlo jednostavan . 
 Ne poznajemo te osobe privatno , jer poznate ličnosti srećemo u retkim  prilikama, na vrlo kratko vreme , ili na televiziji . 
Isto tako sa ljudima koje ne poznajemo, čini nam se  da imaju sjajan život.
Upravo je o tome stvar : NE  ZNATE OSOBU,  pa ne možtete da tvrdite da se tako ponaša 24/7.
 Verovatno ste se osećali kao stranac u svojoj koži , zar ne?
Nemoguće je da se niste bar jednom osetili kao da se gušite , i da vam nije mesto u vašoj koži, pogotovo kad bi ste želeli da uradite nešto što ne možete , iz opravdanih razloga , naravno.

Sve je to normalno , prepisaćemo to ljudskosti, ne treba da se osećate loše zbog toga.
Koliko puta sam ja samo želela da uđem u telo svojih drugarica , da bih mogla da se istrčim ili da bacim loptu u koš. 
Uff.....  Milion ....
Nedavno sam gledala trejler za film "Swiched", koji govori o dve devojke , jednu povučenu ,naravno  štreberka, u američkom stilu , a druga naravno , popularna .
Jedno veče pred spavanje , ova devojka , čiji je idol ta popularna devojka , je poželela da živi jedan dan u njenom telu.
Adolescencija je najburnije doba , pa ćemo najčešće biti nesigurni . 
Ja verujem da bi mi moje drugarice "pozajmile "telo na jedan dan .
Ali znate šta ?
One imaju neke druge probleme koje ja nemam .
Hoćete da imate plavu kosu ?
Ofarbajte se .
Želite pirsing i tetovažu ?
Pa stavite ga , napravite tetovažu.
Budite posebni !
Kao što sam rekla na samom počeku blogovanja , nema potrebe da budete nečija kopija ili u "trendu."
Možete da prilagodite fizički izgled sebi , ne drugima.
A ukoliko se gušite zbog emocionalnog stanja , RAZGOVARAJTE!
Verujte mi da nije dobro da se "jedete" i gušite sami sa sobom .
Za sve postoji rešenje , samo ga treba pronaći.
I nezaboravite koliko vredite, jer sa bilo kakvim oblikom invaliditeta , vredite isto toliko kao osoba , možda čak i više!

Uvek uz vas, 
Vaša Aurora 💜

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...