Pretraga:

четвртак, 30. април 2020.

Uspeh

Ćao svima,
Moram da kažem da mi je čudno kada mi ljudi pišu da im  se dopada blog .
Iskreno nisam navikla  na to , ali mi je veoma drago zato što to znači da vam se dopada ono što radim . Zahvaljući tome , vi meni pomažete jer mi dajete inspiraciju da pišem i nastavim dalje sa ovim blogom . To je za mene veliki uspeh . Moje reči stižu do vaših srca . Na putu smo do bolje budućnosti . Ali tek smo počeli , kao što sam rekla da bi neke stvari uspele , moramo jako da se trudimo . Mislim da ne postoje čuda, mi ih sami stvaramo .
Stalno govorim da se stvari dešavaju sa razlogom . Čvrsto stojim iza toga .
Ovim putem pozdravljam osobu koja me je ispirisala za ovaj post.
Pitanje je bilo šta je za mene uspeh .....
Ovim putem ti odgovaram 😊
Rekla sam par puta da me ljudi pitaju kako mogu da se smejem i budem srećna .
Razumem da vam je čudno...
Zapravo nije ništa teško . Niko me neće ubediti da postoje šanse da prohodam . Zbog tog krvarenja u mozgu ostala su oštećenja , koja se na žalost ne mogu ispraviti  . Naučila sam da živim u svojim cipelama . Teško mi je da zamislim sebe kako hodam bez potrebe pomoći .... Takođe znam da osobama koje me vole nije teško da mi pomognu. Shvataju položaj na kome se nalazim .
Ja im uzrvaćam tako što nikad ne  odustajem . Niti će iko uspeti da mi skine osmeh sa lica. 
Kad sam bila manja mislila sam da samo nekom pravim problem i da stalno kočim sve....
Kad sam malo odrasla , shvatila sam da im moj osmeh daje snagu . Od tada radim na sebi .
Da ste me upoznali pre par godina , verovatno me ne bi ste prepoznali .
Uspeh je za mene momenat kada shvatite da život ima smisla. Kada idete prema budućnosti bez osvrtanja.
Nikad nisam očekivala puno od života. Znate šta je najbolja stvar u tome?
To što vam niko neće oduzeti osećaj sreće i ispunjenosti . Uzbuđenja...
Za mene to ne znači hvaliti se, prkostiti nekom . Samo zato što znate da će to nekog pogoditi . Znajući da će se neko osetiti loše ....  Stvarno ne razumem čemu to ..... Čemu potreba da likujete....????
Sami sebi kopate rupu.
Jasno se vidi kad se pohvalite dragim osobama , koje očekuju to od vas .
Oni koji će možda biti iznenađeni. Srećni i ponosni na vas , zato što niste
 odustali .
Isto toliko lako se može primetiti želja da pokažete da ste bolji.
Moj život jeste težak na neki način , ali takođe je sladak .
Ispunjen je srećom i zadovoljstvom .
Za one koji su posumnjali da odustajem , uveravam ih da neću . Nema razloga zašto .
A vi koji ste verovali u mene , drago mi je da je tako.
Neču vas izneveriti ...😉😇
Obećavam !
Možda osobe koje likuju treba da rade na sebi .
 Pronađite smisao života , bez potrebe da povređujete nekoga . Stvarno mislim da je osećanje mnogo bolje...
Znam da sam uspešna .
Tvrdoglava sam .
Stvorila sam sebi svet u kome se osećam dobro . Poštujem sebe kao osobu . Znam šta mogu , a šta ne. 
Borim  se za bolju budućnost !
Za sve !
Zato bi bilo bolje da se borimo zajedno
Zajedno smo jači!!!!!!!!💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Uvek uz vas ,
Vaša Aurora💓

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...