Pretraga:

субота, 25. април 2020.

Omalovažavanje

Ćao svima ,
Žao mi je što nisam pisala postove u poslednje vreme , nisam se osećala dobro , pa nisam mogla da širim pozitivnu energiju . Imala sam dosta posla oko škole i nisam imala snage da pišem . Zato se vraćam sa puno energije koju želim da podelim sa vama .
Podeliću ne toliko lep deo svog života ali me je dosta ojačao .
U prošlim postovima sam pisala o tome kako postoje ljudi koji nas mrze , na neki način .
Pokušavaju da nas nateraju da se osetimo nelagodno , i da nemamo samopouzdanja .
Dobijala sam dosta uvreda kada sam išla u osnovnu , i to me je dosta pogađalo . Mislila sam da nisam vredna , i takve stvari . Dosta crnih stvari .
Bila sam dosta nesigurna u sebe . To sam već pominjala .
Čak sam se jedno vreme plašila da idem u školu . Plašila sam se novih napada . To je njih hranilo .
Jednog dana sam sebi "Ko su oni da me napadaju?", bila sam jako besna . Nisam mogla da dopustim da se osećam loše u svojoj koži . Jedan dan je određena osoba pokušala da me povredi . Ja sam samo ćutala , razmišljala sam o nečemu lepom . O tome kako sam bolja osoba . Jaka .
Pokušavali su još par puta posle toga , ali kad su shvatili da to na mene ne utiče , samo su prestali .
Kad sam saznala koliko sam jaka , nisam nikad spuštala glavu .
To ne znači da sam bezosećajna . Jako sam osećajna . Ali naučila sam da  kontrolišem svoja
 osećanja . U nekim situacijama treba misliti racionalno . Nekome će biti potrebna vaša podrška .
Ne samo što će vama biti bolje da se suočite sa svim životnim izazovima , nego ćete davati nadu drugima kad ne mogu sami da je nađu .
Čini mi se da sam vam već pričala o tome kako su me omalovažavali. Neću mnogo da se sećam toga , ne zato što mislim da te osobe nisu vredne da trošim vreme na njih. Pozdravljam moje dobre prijatelje koji su bili uz mene tada, neki su još uvek .
I dalje  ljudi pokušavaju da me povrede , misleći  da ću pasti što njih ojačava.
Znate šta? Neću više biti hrana za njih .
Ono što stalno govorim jeste da volite sebe!
Ukoliko ne poštujete sebe , neće vas ni drugi poštovati .
Ako ste sami nesigurni u sebe , kako mislite da će vas neko poštovati.
Ne dajte na sebe .
Iskoristite onaj inat koji imate , i odbranite sebe. Možda ponekad  treba da ćutimo , jer je stvarno potrebno držati nekad jezik za zubima . Sami treba da prepoznamo momenat . Izbacite to šta imate i naučite i ostale da vredite . Svi vredimo . Razlike nas čine posebnim .
Morate da verujete u sebe.
Prošle godine  mi je jedna osoba rekla da bih možda trebala da idem u specijačlnu školu "Milan Petrović " . Tada je i mama bila samnom . Mene to nije dotaklo upšte . Znam da vredim  i da mogu da postignem sve . Takođe ta srednja škola jeste super , ima i dom za decu , medicinske sestre i sve .
Ja vežbam kod kuće , a škola mi je veoma blizu . Osećam se dobro u ovoj školi . Čak je i ministarstvo imalo poverenja u mene da ja to mogu . Znam da postoje kritičari , ljudi koji su ljubomorni na svoj život i imaju potrebu da gledaju u tuđ život . Kao što sam rekla prošli put , ne postoji osoba koja  nema neki problem . Zato mi treba da uhvatimo život u svoje ruke i guramo ga u pravcu koji mi želimo . Slušajte svoje želje i snove . Utišajte onaj glas koji govori da će sve biti loše .
Kao što sam rekla u nekom od prošlih postova , mi biramo koja ćemo vrata otvoriti . Nemojte dozvoliti da iko bira vaš put.
Poštujte sebe zbog onoga  što jeste  , snove koje želite da ostvarite. Ako verujete u to i dovoljno se trudite život će vas nagraditi .
Ne znate koliko mi je nedostajalo pisanje blogova .
Volim vas ! Drago mi je da su neki od vas primetili da me nema . Možda neću moći tako često da pišem , ali potrudiću se da ne bude puno razmaka izneđu postova, ipak sam štreber i volim sve lepo da odradim na vreme . Sad mi je škola prioritet.
Ne zaboravite da sam tu . Možete mi pisati  i na instagramu ,  pokušaću svima da odgovoriim  . Na vašoj sam strani . Možete da računate na mene uvek . 😉
Uvek uz vas ,
Vaša Aurora💘
  

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...