Pretraga:

субота, 11. април 2020.

Problemi

Ćao svima
Znate da vam konstantno govorim da ne odustajete i da se ne predajete .
Takođe sam vam rekla da sam ispravna , ponekad kad mislim da sam nekom loše uradila , stresiram se pored nekih problema sa kojima se svi svakodnevno susrećemo .
Svi ih imamo , to je ono što nas čini osećajnim .
Moja draga prijateljica Sabrina me  je opisala kao osobu sa velikim osmehom , koja je naučila da sve pretvori sve u pozitivnu energiju , takođe da me problemi ojačavaju.
Pa sve što je ona rekla je tačno . Život me je dosta izudarao . I ja sam puno puta padala
Zato sam se isto toliko puta digla . Nastavila dalje sa osmehom na licu . Moram da budem jaka . Za sebe , za porodicu . Moj osmeh je  moje najveće oružije u borbi  protiv problema . Tako se punim pozitivnom energijom . Kojom kako većina ljudi koje poznajem kažu da zračim njom . Hvala vam svima na tom lepom komplimentu . Uvek sam spremna da je podelim sa svima .
U postu "Ja sam invalid , pa šta?" , sam rekla da baš i ne mogu da shvatim kroz kakve probleme prolazite . Svi drugačije prihvatemo udarce , to je sasvim normalno .
Ono što mogu da uradim  jeste da vam dam par saveta kako da se rešite problema.
  1. Shvatanje - Treba da shvatimo da taj problem postoji . Ništa nećemo postići bežanjem od problema . Teret će biti još teži. 
  2. Analiziranje- Vi odlučujete da li je to ustvari veliki problem ili neki momentalni problem koji ima rešenje. 
  3. Izbacivanje problema- Ukoliko imate probleme , i veliki su ,  NEMOJTE  IH DRŽATI U SEBI ! Uvek će se nači neko ko može da vas sasluša. Naravno to mora biti osoba od  poverenja . Porodica , prijatelji , psiholog ,... Ukoliko ne možete nikom da kažete možete da probajte ove trikove :
  •   Zapišite na papir i ukoliko želite , možete spaliti
  • Pogledajte se u ogledalo i recite sebi šta vas muči
  • Ukoliko budete sami u kući , malo glasnije 
 "Jak/a sam , mogu ja ovo! 

Takođe , ukoliko ste stekli poverenje u mene , i želite da podelite problem sa nekim , a niste sigurni kome da kažete , slobodno mi pišite na mom  instagram profilu:@aurora_25_06
Ne bojte se šta god mi vi budete rekli , biće strogo poverljivo . Ostaće među nama.😉 
 Ono što je potrebno jeste da ih izbacite, ukloiliko ih ne izbacite  bićete pod stresom što uopšte nije zdravo . Ozbiljno ovo govorim . Možete da zadobijete neku bolest izazvanu stresom .
     4.  Prihvatanje - Najteži deo . Treba da načimo da živimo sa tim . Sve u životu ima pozitivne i negativne posledice . Jedna najbitnija stvar će se desiti,osetićete se slobodno ! Nećete više nostiti taj teret . Znam da će ovo što ću sada reći , nećete moći da shvatite , ali pokušajte da ne razmišljate o tome , kako je život težak i da nema rešenja... 
Ukoliko je to vaš stav onda nikad nećete moći da se oslobodite. Bićete pod sresom . Baš kao ja kad mislim da sam nešto loše uradila , što pokušavam da korigujem , ali mi ne ide baš ... 
Pričajte sa prijateljima , radite ono što volite , ono što vas opušta . Skrenite misli . Rešenje će se pokazati samo . Brže nego što mislite , izaćićete iz tunela . Bićete na suncu . 
Naravno budite ponosni na svoj napredak , to će vam pomoći da se suočite sa svim . Samopouzdanje je ključ za sve ! Još nešto... Morate biti strpljivi .... Verujte da će ono što dolazi biti dobro za vas . 
Ne zaboravite , biti invalid nije smak sveta . Niti je to neka kazna.
To je šansa da vidite život na drugačiji način !
 Ako želite da pogledate post "Ja sam invalid , pa šta ? " ostaviću link ovde ispod 😊
Uvek uz vas 
Vaša Aurora 💕
 

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...