Pretraga:

недеља, 15. март 2020.

Parkiranje

Ćao svima,
Život u kolicima nije lak , svaki dan se suočavamo sa nekim preprekama, u postu
 "Budimo humani " sam vam pričala o preprekama na trotoaru . Želim da se zahvalim onim ljudima koji su to podelili .😘
Hvala vam što se borite zajedno sa mnom .
Danas ću pisati o još jednom problemu . Parkiranje. Ljudi parkiraju svoj auto na trotoar tako da ne mogu ni pešaci da prođu. Zanemarili ste jedan vrlo bitan detalj .....
Pošto se spustimo na kolovoz kako bi smo zaobišli automobil , moramo da rizikjemo , jer vozači ne mogu da predvide da će neko da izađe na put,a uz to su vozila parkirana ili zaustavljena uz kraj trotoara,pa često na kolovoz moramo da izlazimo iz nekih mrtvih uglova za automobile u pokretu. . Može da nastane jedna velika nesreća....
Takođe može doći do nezgode ako neko pokuša da prođe između zgrade i automobila. Ako su ulice onakve kakve ste imali prilike da vidite ....😔
Ja ne branim ljudima sa se parkiraju . Samo želim da vam skrenem pažnju .
Vaših 5 minuta može da znači nečiji život . 😓

Svi samo "trknu" da obave nešto .  Neki ljudi obave svoje poslove obave brzo , ali neki se zadrže duže od planiranog .  Za to vreme neko može ozbiljno da se povredi .
Takođe mogu da razumem vozače . Znam da nema puno parking mesta u Bečeju  .....
Nadam se da će u budućnosti biti....
Nadam se da i će vozači mene razumerti .  Ne pišem ja o ovome samo zato što mi se piše , već zato što to predstavlja  prepreku osobama sa invaliditetom . Ne samo nama , već i roditeljima koji vode malu decu,bebe u kolicima . Rizik koji  uzimamo je velik .
Još jedna vrsta ne humanosti jeste parkiranje na parking mesta za invalide .
MOLIM VAS! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Imajte malo milosti ....





Želim da pohvalim opštinu Bečej koja je takođe skrenula pažnju vozačima.
Razmislite , gde će se oni parkirati ako su sva ostala mesta zauzeta????
Znam da neki ljudi žure , zbog privatnih ili poslovnih razloga ....
Ali opet .... Ne razmišljate da će baš to parking mesto biti potrebno .....
Mi smo isto toliko građani,  koliko i vi . Imamo pravo da se osetimo prijatno u bilo kom gradu .....
Zar ne?
Ljudi smo . Fizičke razlike ne bi trebalo da nas odvajaju . Samo razmislite . Nekome ćete učiniti uslugu . Pored toga nećete plaćati kaznu . To znači i vama a i nama. 
Stavite osmeh na nečije lice . 
Ako idete negde krenite ranije , ili prošetajte . Zdravije je . Da nisam u kolicima ja bih većinu svog vremena provela u prirodi . Obožavam da udišem svež vazduh i čujem zvuke prirode . I ako sam na otvorenom izložena pogledima ljudi , koji se verovatno pitaju šta mi se desilo i zašto sam u kolicima . Odavno sam prestala da brinem o tome . Kao što sam već rekla ono što mene čini srećnom jeste da vidim ljude oko sebe nasmejane . 
To mi je kao duševna hrana . To za mene znači da moj život nije beznadežan . Nikad ne bih odustala od života. 
Kao što sam rekla uživajte  ! 
Šetnja pomaže u razvijanju kondicije i mišića . Svi smo u plusu .
Što se tiče markice za parking . 
Želim da vam pojasnim kako se dobija:
Zahtev za izdavanje invalidske parking karte (IPK) i rezervaciju parking mesta za osobe sa invaliditetom podnosi se u Sekretarijatu za socijalnu zaštitu. JKP „Parking servis” izdaje IPK osobama sa invaliditetom samo na osnovu Rešenja Sekretarijata za socijalnu zaštitu.
IPK važi na teritoriji Srbije.  Sve što treba je:
  • Rešenje Sekretarijata za socijalnu zaštitu
  • Dve fotografije veličine 3,5 x 3cm
  • Saobraćajna dozvola
  • Lična karta 
Ukoliko ste maloletni(kao ja 😁) i vlasnik automoblia je neko iz porodice , potrebno je da živite na istoj adresi , i da imate tri svedoka da to potvde, ili potvrda iz centra za socijalni  rad  . Takođe treba da predate izvor im matične knjige rođenih .

To igleda ovako . Ona traje godinu dana . 
Nadam se da vam se tema dopada i ako se slažete sa ovim , podelite . 
Zajedno imamo veće šanse da pomognemo. 
Nadam se da će neko makar razmisliti o ovome , ja ne mogu da menjam tuđe navike , samo vi to možete da radite . Samo želim da pomognem . 
Borimo se zajedno , 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Jer, 
Zajedno smo jači !
Uvek uz vas , 
Vaša Aurora 💖

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...