Pretraga:

петак, 20. март 2020.

Ne postoji granica , sve je moguće!

Ćao svima,
Pričala sam sa drugaricom koja mi je dala ideju za post . Ona isto želi da se bavi pshologijom kao ja .
Razgovarale smo o tome šta ćemo posle srednje. Mislim  da sam u nekom postu već pričala o tome kako ljudi uglavnom ne zapošljavaju invalide , zbog nekih gluposti . Stvarno ne razumem zašto je to tako . Ima ljudi koji su dokazali da mi MOŽEMO SVE!💪💪💪💪 Imala sam priliku da je intervjuišem u okviru školskog projekta  i bilo mi je veliko zadovoljtvo . Ovim putem je pozravljam ! Ne navodim ime te osobe zbog očuvavanja privatnosti. Nadam se da će pročitati ovaj post .  Taj razgovor mi je dao hrabrosti da otvorim ovaj blog . Pre toga sam se jako nećkala i samo tražila izgovore zašto da odustanem od blogovanja . Jedan od razloga je bio a šta "Ako se ljudima ne svidi prava ja"?,  ali nisam imala šta da izgubim . Tako da sam  jako zahvalna na tom razgovoru.
Uredu je da smo ponekad malo nesigurni i da nas nečije reči podstaknu da nešto uradimo , svi smo ipak ljudi .
Sećate se da sam vam rekla da imam pozitivnu vrstu inata i  da sam jako tvrdoglava?
Držala sam tu želju čvrsto , jer sam pored toga zašto da odustanem  imala sam razloge zašto ne bih pokušala. Ti razlozi su bili jači od negativih . Pre nego što sam shvatila šta radim , već sam napravila profil .  I ne kajem se . Radim ono što volim . Pomažem drugima .
Tako da ne dajte da vas strahovi pobede. Imala  sam ovu želju za pomaganjem još od malena . Iskoritila sa priliku da tu i ostvarim . Kad bolje razmislimo nema prepreka . Pokažite svetu , prvenstveno sebi da vi to možete . Jedna od  najvećih prepeka na putu do uspeha smo mi sami .
Sami znamo naše mogućnosti , prema tome stvaramo ciljeve . Kao što sam vam rekla u postu "Ciljevi" moramo biti jako oprezni i realni . Ako vas poslodavac ne pusti , pa sam je kriv .
Ali zbog toga ne treba da se predate . Iskoristite to . Taj bes će nam pomoći da sa još većom  željom uspemo u nečemu . Baš kao ja . NIKAD NE ODUSTAJTE💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪  to nije rešenje , verujte mi .  Rat traje dugo. On se deli na više bitki. Tako se do cilja dolazi polako , samo treba biti malo strpljiv . Sve dolazi u svoje vreme . Razmišljala sam . Možemo biti doktori , glumci, pevači , profesori , šta god poželimo . Granice ne postoje ! Trud , rad i zalaganje će najviše to pokazati .  Niko neće moći da vas speči da radite ono što volite , a pritom možete da živite . Zar ne? 

Gledala sam čak i neke plesače . Sjajni su . Oprobajte se u svemu  . Nađite svoje mesto . Pokažite koliko ste jaki .💪💪💪💪 Ne dozvolite da vas tuđe kritike obeshrabre. Ne omalovažavajte sebe . Ne mogu svi sve . Zato su ljudi posebni . Upotpunjuju jedno drugog . 😇
Verujte da možete to . Onda niko neće moći to da vam oduzme . To je vaša sreća . Ne bi trebalo  da radite nešto zato što smatrate da vi to ne možete . Mrzećete sebe . Posao . Život . Tako ćete se samo nervirati i narušavati zdravlje . Znam da možda ne možete biti konobar , pekar , auto mehaničar .  Uvek možete naći kompromis , recimo da dekorišete hranu , ili da budete menadžer , ...... 
Nikad ne odustajte od svojih snova , čak i ako mislite da su oni suludi . Držite ih čvrsto pri sebi . 
Ponekad treba preći dug put da se do njih dođe . Zato ne dajte nikom , pa čak ni sebi da vas u tome speči . Samo stavite osmeh na lice i krenite napred . 
Aplauz za naše heroje! 👏Budite i vi nečiji heroj !
Borimo se zajedno jer smo zajedno jači!
Uvek uz vas 💪💪💪💪
Vaša Aurora .💜



Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...