Pretraga:

субота, 29. фебруар 2020.

Živimo dan za danom

Ćao svima,
Pre nego što krenem sa postom , želim da vam se zahvalim na  podršci. 😘
Zajedno imamo veću šansu da pomognemo .
Zajedno smo jači !💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
PUNO VAM HVALA!!!!😘😘😘😘😘
Da li više volite da rizikujete ili idete na sigurno?
Ne sećam se kad sam poslednji put radila nešto rizično.
Uvek igram po pravilima . Suviše sam ispravna .
Iskreno , ako bih bila životinja definitivno bih bila pas . Oni su uvek odani svojim vlasnicima , ja uvek održim svoje obećanje ,odlično čuvam tajne , ne bih nikom ništa rekla ,ma i da mi prete smrću , Delimo još  dve sličnosti . Kučići su tu u dobrim i lošim trenutcima . Kad je sunčano sedeće sa nama i ako umiru od vrućine , a kad je hladno doćiće da nas ugreju sa njihovim krznom a po najviše sa ljubavlju 😊. Grizemo ako nam diraju najbliže ..... Vidite koliko sličnosti?
Koja bi ste vi životinja bili?🤔
Volela bih da mi u komentarima napišete koja biste životinja bili....
Da li ste avanturističkog i slobodnog duha?
Kad ste se poslednji put zabavili?
Imala sam 7 ili 8 godina . Drug je hteo da se našali sa nekim , a meni je zvučalo zanimljivo , pa sam pristala da mu pomognem . Ne znam obuzeo me je đavo 😈
Kao poklon za rođendan ,  umesto poklona , upakovali smo ljuske od mandarine 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Ceo dan smo ljuštili ! Mislim da su mi nokti bili naranđasti😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Nama je bilo  zanimljivo , a njemu baš i nije .
Što se sigurnoti tiče, tu sam profesionalac 😁
Uvek sve nekoliko puta proverim , učim satima kako ne bih imala tremu .
Verovatno se plašim da ću pogrešiti ako ne proverim . Neki kažu da to ima veze sa horoskopskim znakom  . Ne verujem u to . To ne znači da ako vi verujete , treba da prestanete. Verujte u to .  Jednostavno moramo da verujemo u nešto kako bi smo nastavili dalje. 
Volim da sve ispadne kako sam planirala , jer sam vrlo organizovana osoba i volim da iskoristim svoje vreme na koristan način svaki momenat je bitan .
Sjajno je ako volite da rizikujete, možda biste mogli da mi preporučite kako da se super provedem .
Toliko toga sam u životu propustila , zbog toga što idem na sigurno.
Što ne znači da treba stalno da rizikujemo. 
Samo što nemamo više šansi . 
Život je samo jedan . Iskoristite ga .
Takve stvari se dese samo jednom . 
Nemojte da se kajete celog života zato što to niste uradili . 
Budite hrabri !
Još jedna bitna stvar .
Nešto što vam stalno govorim , to sam već rekla u postu "Društveni izazovi "
Ne samo tada .
Pričam o tome kako treba imati samopouzdanje u sebe .
Budimo sigurni u sebe .
Uvek moramo imati neki motiv .
Moj je bolja budućnost , prošlost će nas uvek juriti , ali tu je da nas ojača i da mi izvučemo pouku iz nje . Toliko puta sam rekla da štetimo sebi . Ispričala sam vam šta sam osećala u osnovnoj .
Takođe sam vam pričala kako je prošao moj prvi dan u srednjoj .
Sad ću da vam kažem kako sam se osećali kad su rekli da sam asocijalna .
Naravno da nisam mogla da imam prijatelje odmah . Nisam mogla nikom da priđem .
Niko nije prilazio meni u početku . Naravno to je sasvim normalno kad krenete u školu.
Oni su  primetili da sam usamljena .
Znam da su  samo hteli da mi pomognu
 Počela da se pitam da li je u meni problem .
U meni je to izazivalo veliku nesigurnost .
Kao što sam rekla iskoristila sam tu sam tu samoću kako bih razmislila o svemu .
Promenila se i ojačala . Spremna da se suočim sa svetom , čudno je , možda neko ne veruje u to , ali vreme stvarno leči sve. Obično bežimo od problema umesto da se suočimo sa njim .
Plašimo se posledica .
Pustite vreme da reši sve . Kad budite spremni , stisnite zube . Krenite napred .
Ne dajte na sebe!
Oslobodićete se .
Ja sam se osetila srećno i opušteno .
Ispunjeno .
Razlog što vam govorim da štetite sebi  je baš zato što sam to osetila na svojoj koži.
Narušavate zdravlje . 
Prestala sam da razmišljam o tome koliko imam prijatelja a koliko ne.
Počela sam da užimam i živim dan za danom .
Odrasla ....
Problemi će uvek biti tu . 
Kao što sam rekla ne postoji nemoguće . 
Naćiće se rešenje za sve . Ponekad nam je rešenje ispred nosa . Samo što ga mi ne vidimo . Za to je potrebno vreme da to uočimo. 
U nekim  slučajevima samo treba da pustimo mašti na volju . Ali se rešenje uvek nađe. 
Verujte u sebe .
Verujte da postoji.
Sve je moguće . 
Život je pun iznenađenja , nikad se ne zna  šta je sledeće na redu 😉
 Nadam se da vam se tema svidela 😊
PS . ako niste videli sve postove , nadam se da ima  zaniljivih tema koje će vam se možda dopasti 😇
Uvek uz vas,
Vaša Aurora💝

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...