Pretraga:

петак, 6. децембар 2019.

Motivacija

Ćao svima,
Stalno vam govorim da treba da se borite i da ne odustanete tako lako .
Svi treba da budemo motivisani da bi smo nešto postgli , a za mene je motivacija neka vrsta pomoći da se stigne do cilja . Nešto da nas podstakne da uspemo.
Na žalost loše stvari utiču . Pogotovo kada nas uvredi nečija reč .
Uglavnom te uvrede treba da ignorišemo , ali teško je to . Ljudi obično vole da dobiju neki lep kompliment , neku hvalu ..... Ali svi smo mi različiti ( i ne mislim samo na fizički izgled već i ponašanje, stavovi ....) i zato ne možemo sa svima da se slažemo i da sve ljude volimo.
Kad bolje razmislimo , te uvrede su dobra stvar u neku ruku ,jer se onda budi neki bes u nama tj. onaj pozitivni inat. To je želja da pokažemo sebi i celom svetu da je sve moguće , samo ako mi to želimo.
Preokrenite to u vašu korist .
Ljudi su prepuni predrasuda , i zato misle da ljudi sa hendikepom ne mogu skoro ništa , i onda se iznenade kada vide da to nije istina .Svi misle da smo jadni i žale nas . A zašto?
Zato što se na prvi pogled razlikujemo od većine ? Svi smo mi posebni , zato smo takvi . Mogu da vam kažem da sam ja srećna i ne bih mogla da zamislim sebe kao i svi ostali da hodam i da trčim .
Šta je tu je . Živim svoj život kao tinejdžerka u invalidkim kolicima . Da vam budem iskrena , bila sam inspirisana od strane drugih , jer njima a ni meni kolica nisu prepreka . Uspeli su u onome što su hteli . Zato vas mogu i neke lepe stvari motivisati za postizanje nekog cilja . Možda nekom postanete idol . Zašto ne bi ste u nečemu uspeli?
Ne treba odmah da odustajemo .
Treba da budete srećni za samim sobom .
Znam da je za motivaciju potrebna nagrada , i svi se mi obradujemo nekom poklonu .
Ja mislim da je najveća nagrada duševna sreća .
Zato morate da budete motivisani da bi ste stigli do te sreće .
Znate da sam uvek uz vas , i ono što želim da vam kažem da možete da uspete šta god poželite samo je podrebna volja i želja .
Uvek možete da mi pište ako želite , ponekad su potrebna i tuđa iskustva.
Uvek uz vas,
Vaša Aurora. 💖 

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...