Pretraga:

субота, 30. новембар 2019.

Diskriminacija

Šta je diskriminacija?

Definicija je nejednako treniranje, isključivanje osobe ili grupe. 
Invalidi su diskriminisani , od strane druge osobe ili se sami diskriminišemo . 
Istina je da imamo dosta prava ali u Srbiji ni nema toliko kao u Evropi . Država se hvali kako imamo inkluziju . a šta šta je istina ?Imamo je delimično ..... Na  žalost😓 


Nejednako smo tretirani mi sa invaliditetom .... U osnovnoj školi i  srednjoj imaju inkluziju , ali sam odlučila da me tretiraju kao svu ostalu decu odlučila sam da budem jednaka kao i svi .  Želela sam da pokažem da ja to mogu . To je taj pozitivni inat koji ja imam , i smatram da svi treba da ga imate . 
Ali ono što me najviše boli je to što diskrimjacija postoji i u državnim institucijama . Prvenstveno zato što nemamo pristup većini jer imaju stepenice . Što znaći da automatski ne mogu tu da uđem . Ali to nije samo u državnim institucijama već i u nekim radnjama . Takođe je jedna velika istina da ljudi sa invaliditetom teže dobijaju posao . To je jedna velika sramota ! Pa šta ako sam u kolicima ? Da li to mora da znači da ja ne mogu da radim i dobijem platu ? NE!!! To uopšte nije do mene ili bilo koga drugog na tom mestu . To je do poslodavca . ... Naše pravo i potreba je da se dokažemo i pokažemo da to možemo isto toliko dobro kao i ostali možda čak i bolje . Isto tako i u školi .vreme da iskristite svoj inat i da se borite .... Da bi ste se dokazali drugima , morate prvo  sebi da uctrate cilj i ono što stalno govorim jeste da se BORITE !💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Sigurna sam da svi imamo podršku od porodice i prijatelja , ali imate i mene. Ja znam kako je to boriti se protiv svih živih prepreka . Većinu njih sam prešla  a one koje nisam sigurna sam da hoću . Još jedna žalosna stvar jeste da ne mogu da prisustvujem većini događaja jer su na spratu , a ja ne mogu samostalno da se popnem . To su mesta kao pozorište . Moj očuh me često diže gore ali ja više nisam tako laka i on je često onemogućen zbog posla . Da bi na primer bio lift mogla bih lepo da gledam predstave i filmove BUDIMO HUMANI !🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Za mene je čak i gora varijanta kad se ljudi diskriminišu .
Kada ljudi odustanu i ne žele da se bore . Zašto štetite sebi? Zašto ne želite da probate? 
Znam da svet nije sjajan , ali da li zbog toga treba svi da dignete ruke od sebe?
Da li zbog toga treba da odustanemo? 
Ponekad treba biti optimista , ali treba biti i realan . Ja vam mogu reći da ja spadam u tu grupu i uvek ću biti . Ne treba da gledate invaliditet kao kaznu već kao drugu šansu u životu . 
Treba da  volite sebe onakvi kakvi ste i da poštujte sebe . Na taj način ćete pomoći sebi i drugima . 
Uvek uz vas , 
Vaša Aurora💖💖

1 коментар:

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...