Pretraga:

недеља, 13. децембар 2020.

Nešto dobijamo , nešto gubimo , ali smo jednako bitni igrači

 Ćao svima , 

Nadam se da ste uživali u zagonetkama koje sam vam postavljala , vidim da sam malo teže potrudiću se da nađem lakše , jer ste vi razlog zašto ovaj blog nastavlja da funkcioniše . Hvala vam na lepim komentarima vezanim za prošli post , drago mi je da ste uživali u našim zajedničkim momentima , kao što sam ja dok sam ih pisala

Dok sam tražila materijal za "Praznični specijal", post koji ću objaviti oko praznika , naletela sam na  jedan zanimljivi klip .


Sigurna sam da smo svi gledali " Decu špijune", kad smo bili mlađi .
Jeste gledali?
Ono što sam tada primetila kad sam pogledala video , jeste ovaj deo gde glavni lik  bira svog  dedu , da mu pomoge.
Dakle stvar je u tome da je deda ostao u kolicima , i kada bi mu se vratila snaga nazad , bio bi dva put jači od "normalne" osobe. 
Znate na šta mislim ?
Možemo da izgubimo pokretnost , nogu , ruku , postoje i slepe osobe , ali svi imaju poseban dar.
Ljudi , koji nažalost ne mogu da pomeraju nogu ili je jedan ili oba donja eksrtimiteta amputrana , oni će imati veću snagu u rukama i ramenom pojasu , isto tako će biti sa osobama bez funcionalnosti gornjih eskremiteta. Njihove noge , biće jače , jer su kao Devojka sa krilima naučili kako da sve obavljaju nogama. 
Da , možda su osobe koje su izgubile vid ,slepe , ali imaju razvijen dodir više nego kao mi koji smo sve navikli da gledamo.
Ja prva ne bih znala da pročitam Brajevo pismo , ne mogu ni da pretpostavim koje slovo predstavlja svaki znak .
Isto tako gluvonemi mogu da pokažu njihove znake u roku od sekunde dok bi meni bila potrebna čitava večnost , da prvo naučim šta koji znak predstavlja , a tek onda da naučim sa tolikom lakoćom da ih pokažem.
Zato postoje timovi za bilo koji projekat , kako bi svako odradio deo , u čemu je vešt, da bi posao bio što bolje odrađen . 
Na mestu gde bih se ja zaglavia , neko bi mi sa svojim viđenjem i veštinama odglavio i zato je svako važan i jedinstven . 
Da bi smo uspeli da napravimo lanac , koji će funkcionisati samo ako radimo zajedno u timu .
jedan je sam, mora sve da obavi dvoje rade malo bolje a troje još bolje, možemo tako do beskonačnosti....
To je razlog zašto treba da radimo zajedno , jer ako izgubimo jednog igrača , gubimo oslonac i možemo da izgubimo.
Posebni smo , jer postoji samo jedno ja.😉

Uvek uz vas , 
Vaša Aurora💕

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...