Pretraga:

понедељак, 3. август 2020.

Stajanje i hod

Ćao svima, 
Vratila sam se!
Kao što ste mogli da vidite , ponovo sam uzela pauzu, ali se nadam da  više neće biti potrebe za tim . 
Tokom tog vremena počela sam intenzivnije da vežbam , jer mi vežbe pomažu da se osetim bolje i fizički i psihički . Naravno , vežbe radim kod kuće , poštujem sve mere 😉.
Odlučila sam da se popnem na jedan stepenik više , to jest da ojačam toliko da ne moram da korisim kolica , i krećem se sama.
Taj put je dugačak i dugo će da traje , ali znam da imam bezuslovnu podršku porodice i prijatelja , i za to im se zahvaljujem puno !😘
Pošto mi se desno stopalo krivi , moram da korostim ostoze . 
Ortoze su pomagala koja se prepisuju radi korekcije deformiteta ,stabiliteta , pružanje podrške kroz kretanje , smanjenja bolja , ili zaštite nakon povrede ili operacije. 
Mogu se praviti od različitih materijala  kao što su termo plastika, guma , kože , gumene sintetike.
Nosila sam par različitih , ali trenutno nosim ovakve :




















Ovako izgledaju kad se naprave, možete pronaći ovakve , i ostale modele na https://www.humanis.rs, kao i proteze i ostala pomagala.
















E sad , ja ih imam 3 godine, pošto mi stopala više ne rastu , i imam i dobra i loša iskustva sa njima.
DOBRA STRANA:
  •  Lake su 
  • Stabilizuju hod
  • Ima osećaj da stajete na nešto meko
LOŠA STRANA:
  •  Noge se znoje , tako da, ako imate ili treba da dobijete isti model kao moj , nosite ih samo par sati.
  • Ne mogu da stanu u bilo koju obuću , mora biti šira i dva broja veća.
  • Ova prethodna stavka predstavlja problem zimi , jer  su čizme  obično uzane.
Evo kako meni stoje:




Ono što mi pravi problem u hodu i stojanju pored toga što mi se stopalo krivi , jeste leva ruka , koja je kriva.
Zbog toga ne mogu pravilno da se oslonim na nju , i celu težinu tela nosi desna ruka. 
Još uvek sam nestabilna dok hodam , ali naravno nikad nisam sama dok šetam , pa je tu porodica ukoliko treba da me uhvate.
 Ovako izgledam ja , kad stojim .  
Trudim se , i  ako ponekad imam osećaj da ću pasti . Osećaj kad ne odustajete kad vam je teško i izgela nemoguče , je  milion puta bolji od onog osećaja kad  se predajete.
Da , možda se umorim , ali rezultat koji mogu da postingem je vredan toga .😉
Uvek uz vas, 
Vaša Aurora💗

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...