Pretraga:

среда, 2. септембар 2020.

Promene

 Ćao svima, 

Jednom sam rekla da ne mogu da promenim tuđe mišljenje .  I dalje stojim iza toga.
Takođe smatram da sami možemo da ga promenimo . Isto tako kao kad  bi smo se ofarbali , ošišali ,  smršali , operisali lice. 
Sve to uglanom radimo , radi sebe. 
Tako ne odustajem da napravim bolji svet. Znam da će to potrajati, ali sam spremna da čekam i trudim se koliko god treba.
Isto tako , neko drugi može da promeni mišljenje o vama , ako mu date dovoljno vremena da shvate da fizičke razlike nisu uopše nepremostive.
Možda se plašite kako će ljudi odreagovati , ali ne treba da se sakrivate već da se suočite sa svetom , sa tim ljudima , punim stereotipa i predrasuda , jer ako mi ništa ne preduzmemo neće se ni svet promeniti. 😉
Da naučnici nisu smislili sve ove izume , mi ne bi smo bili , tu gde smo sada . 
Ništa se neće pojaviti samo od sebe . Uvek je neka osoba zaslužna za to .
Svaki dan se suočavamo sa nečim novim , i uzbudljivim . 
Lepota , nije samo ono što oči vide.
Ona dolazi uz unutra. 😇💥
Fizička lepota je relativna, jer svako ima drugačiji ukus , ali ono što se nalazi unutra je posebno.
Ne treba da se sramotimo sa tim što smo različiti , ima neke čari u tome , verujte. 
Svaka životna priča je drugačija i teška na svoj način , ali je  ne treba sakrivati . 
Mene nije sramota , zato što sam invalid , naprotiv , ja sam jedinstvena , na svoj način .
Da možda se izdvajam , i možda mi je teže da radim neke stvari , ali svima neke stvari idu teže .
Kad sam pitala moje prijatelje :
" Šta vam prvo padne napamet kad pomislite na mene ?", oni ni u jednom momentu nisu rekli:
"Tvoja kolica ", ili " Devojka koja ne može da hoda"
Sa njima sam prešla te barijere , tako da se moje fizičko stanje ne ističe , kao kod osoba koje me sretnu na ulici .
Što govori o tome , kako ljudi mogu da steknu drugu sliku o nama , a i ukoliko im mi damo šansu . 
Moji pravi prijatelji me vide takvu kakva jesam . Tako me poštuju i cene kao i ja njih .
Otvorite se svetu , mislim da će imati puno toga da vide . 
Pokažite im koliko ste jaki , pokažimo im koliki smo borci , kako smo mogli da nastavimo uprkos svemu . 
Dajmo ljudima razlog da nas vole i poštuju , jer ako ne poštujemo  sami sebe , niko nas drugi neće poštovati. 😉💪
Hajde da pređemo sve predrasude i stereotipe i pokažemo da su samo to .💪
Ništa više .


Uvek uz vas , 
Vaša Aurora.😘

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...