Pretraga:

субота, 13. јун 2020.

Zašto je bitno biti nasmejan?

Ćao svima,
Znam da sam rekla da treba da budemo pozitivni, srečni i vedri , ali nisam se razjasnila kako sam to postigla.
Znam da nije lako poverovati , ali  potvrđujem da je definitivno moguće .
Razumem da nije ista stvar roditi se kao invalid i postati jedan , to sam vam već pomenula u nekom od prethodnim postovima, govorila sam da je jedna od glavnih alatki da se to postigne ,najviše ako nas motivišu osobe koje volimo,  ali ponekad,  kad  se osoba bori sa samim sobom , ni to nije dovoljno . 
Osobe koje me privatno poznaju , mogu vam potvrditi , da sam veoma tvrdoglava . 
Priznajem , takva sam...
Znate da sam imala probleme sa samopoštovanjem , i trebalo mi je mnogo vremena da shvatim neke
 stvari . 
Iako sam vrlo druželjubiva , nekako sam uvek bila usamljena , i to me je toliko bolelo i bilo mi to toliko bitno da sam zaboravila sebe . 
U nekim momentima sam osetila nelagodnost , gušenje , kao da mi zafali vazduh da dišem . 
Mislim da je sve što sam oduvek tražila , bilo je razumevanje i ljubav drugih . 
Priznajem da, dok nisam shvatila šta se dešava pred mojim očima , bila ljuta na život . Krivila sam invaliditet , jer nisam mogla da proživim mnogo stvari . 
Bila sam glupa i neiskusna , sve to u potrazi za malo ljubavi . 
Žao mi je što postoje osobe koje uživaju u tuđoj nesreći i bolu , ali to mi je poslužilo da se opametim i gledam svet drugačijim očima .
Govorim ovo , jer zaista ne želim da zbog te nelagodnosti , tog tereta , neko poželi da završi sa svojim životom , i na taj način prekrati muke . 
Zar vi stvarno mislite da će vaša  smrt pomoći svetu ?
Naravno da neće !!
Ako niste vi u pitanju , takve osobe će naći drugu žrtvu . 
Oni znaju tačno da to vama smeta , da vam je neprijatno , jer kao što sam već pomenula , prestali su da me diraju , čim su videli da to na mene ne utiče . 
Nisam im dozvolila da budu superiorni , i osete se jačim .
Nemojte ni vi to da dopustite !!
Da , bolelo je u počeku , da naviknem da njih više neće više biti u mom životu , ali znate šta?
Iskreno još bolje , jer sam sad mnogo srećnija bez njih . 
Smatram da svaki život ima neku ulogu na svetu , da bi on bio kompletan , zato se ne bavimo svi istim poslom .  Svako ima mesto koje treba da bude popunjeno . 
Ja se zadovoljavam sitnicama i zato me je lakše iznenatiti .
Počela sam da čitam članke , knjige , gledam videe , i razmatram njihove probleme , i na taj način uspela da rešim svoje .
Izborila sam se , zbog sebe , svoje porodice , prijatelja. 
Neki slučajevi su čak bili teži od mojih , i bilo mi je teško da slušam to koliko su se borili , ali su mi bili uzor . 
Na isti taj način , videla sam priče invalida , čija je situacija gora od moje , i koliko sam ja ustvari srećna jer imam priliku da živim ovaj život.
Da , živim sa fizičkim problemom , ali imam priliku da pomognem , na svoj način , što mi je uvek mamilo osmeh .
Treba da cenimo to što ipak živimo , i da ipak možemo da budemo voljeni . 
Hvala njima , što su se borili , i pokali mi put , dali mi snagu da se borim , baš kao što je ja sad vama dajem ! 
Nije lako biti nečiji heroj , ali zar se ne osečate srećno , s tim što su vaši ožiljci pomogli nekom 
drugom  ?
Borite se za se za sebe , za druge .💪💪💪💪💪
Ni sve pare ovog sveta ne vrede isto , kao i jedan osmeh !
Ne žalim se što mi se to desilo u osnovnoj , ne bih bila ovoliko jaka kao sad . 
Hvala mojoj porodici , prijateljima , pogotovo Sabrini , Sofiji i Kaii , što su mi pokazali da problem u meni , već u drugim ljudima . 😍
Volite sebe , lakše ćete voleti život . 
Zato je bitno biti srećan i nasmejan , 
Ljubav nas čini jačim !
Uvek uz vas , 
Vaša Aurora💗

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...