Pretraga:

четвртак, 18. јун 2020.

Budućnost

Ćao svima , 
Ukoliko me pratite na ličnom instagram profilu, mogli ste da vidite da sam postavila pitanje "Gde me vidite u budućnosti?" , i nekoliko vas je odgovorilo , i uglavnom ste svi pretpostavili da ću nastaviti sa pisanjem , te me vidite kao pisca , što definitivno može da se desi . Takođe ste me videli kao psihoterapeuta , a to je veća mogućnost nego da postanem pisac , ali takođe mogu da postanem oba . 
Hvala svima , na tako lepim mislima !😘😘😘😘
Kao što sam već rekla , u par postova , budućnost je misteriozna , i jedva čekam da vidim šta me dalje čeka . I ako ne znam da li će mi ste to dopasti ili ne , mislim da uvek ima izlaza , koliko god mi zapleteni bili .
 Prošlost ne možemo da menjamo , ona je tu , i uvek će biti , ostaće u našim mislima , i vodiće nas  dalje kroz život. 
Za budućnost  se mi ulažemo , radeći na njoj . 
Već sam priznala da sam štreber , da sam malo operećena radom , ali moj uspeh na kraju školske godine opravdava sve .
Verovatno pretpostavljate da sve isplaniram , pre nego što uradim . 
Pa ako je tako , delimično ste u pravu. 
Samo stvari vezane za moje obrazovanje planiram , sve ostalo ostavljam da ide svojim tokom. 
Kad sam pitala drugarice , šta želim da budem posle srednje , oni su bili u pravu , ali su naveli i ono što sam ranije planirala . 
Kao što vidite , život me je iznenadio sa novim odlukama i promenama u mom životu, kojih se uopšte ne kajem .
Zaista sam srećna što ću se baviti psihologijom , a takođe uživam da pišem .
Kad me je drugarica pitala gde se vidim za 5-10 godina , morala sam malo da razmislim , ali ustvari kad sam razmišljala o tome , nisam mogla da vidim nikakvu jasnu sliku. 
To je zato što , ma koliko se mi trudili u sadašnjosti , nikad nećemo tačno znati kojim putem treba da idemo.
Ali to će se pokazati vremenom , jer zaista , da ste me pre dve godine pitali , da li ću otvoriti blog , verovatno bih vam rekla, da ne bih to uradila.
Kao  što mi je jedna draga osoba rekla , da ma koliko mi se neke promene ne dopadaju i neću da ih prihvatim , ta promena je tu zbog razloga, i na nju se treba adaptirati, i ma koliko mi  ta promena smeta , morala sam da to prihvatim  , jer zaista ne mogu ništa da učinim. 
Hvala na savetu , možda i vama posluži , koliko je i meni . 
Planiranje će pomoći , da se lakše probijemo kroz budućnost , i definitivno gurati napred , ka velikim pobedama ,
Ko zna ? Možda za 5-10 godina budem želela nešto drugo , ali sad se osećam ispunjeno i srećno , jer  za sad zamišljam  bolju budućnost . 
Ako ovaj blog bude uspeo ,bolja budućnost će biti tu za sve nas , čekaće nas , i iznaditi nas.
Bitno je da sami gradimo budućnost , polako otvaramo sva vrata, okrećeno svaku kartu u igri , niko drugi neće moći da živi naš život , samo mi. 
To je vrlo važno , kada krenemo ovu večnu bitku , mi smo heroji svoje priče ,zato nikad nemojte da prestaneete da se borite za sebe!!💪💪
PS. Uskoro se bliži dan , kada sam pre  godinu dana  otvorila ovaj blog , Očekujte iznenađence 😇😉
Uvek uz vas , 
Vaša Aurora💖

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...