Pretraga:

петак, 14. фебруар 2020.

Ljubav , ljubav , e pa šta je....?

Ćao svima,
Srećan dan zaljubljenih ! Srećna slava  svima koji slave !
Mnogi od vas možda misle da je ovaj dan samo za one koji su u vezi , u braku ...
Ako to mislite , grešite....
To ne treba da znači da momci kupuju devojkama poklon i obrnuto . Možete da volite neku pesmu , neki film , postoje različite vrste ljubavi . Ne treba mrzeti ovaj dan ako ste sami ...
Kad me drugarice pitaju : "Jesi imala dečka ?" a ja im kažem da nisam one se čude , jer imam 16 godina . Meni nije ništa čudno . Nema potrebe za žurbom .
Iskreno , znam da me kolica i to što sam invalid malo spečavaju u vezi toga . Neki samo odu kad vide da sam u kolicima ... Ako se to i vama dešava , znate šta? Oni ne vrede ništa . .. 
Oni su na gubitku , a ne vi .
 Nikad neće znati šta su propustili .  Ja čekam da dođe pravi . Ljubav je lepa dok se čeka.

Imam prijateljice starije od mene koje nisu imale dečka ...
Tako da moliim vas nemojte misliti da je u vama problem. Znate da sam rekla da je budućnost najbolja jer nikad ne znamo šta nas očekuje.
Možda se neki pronađu u ovim stihovima:



Moj je zivot Švicarska, skoro pa savršen,
K'o blistavi brilijant vještom rukom izbrušen,
Imam sve sto poželim, samo jedno ne,
Da me neko bar na tren voli zbog mene - Dino Merlin

Sad  da vas ja nešto pitam , da li postoji definicija ljubavi ?
Naravno da ne!
Osoba koja vas zavoli , zavoleće vas zbog onoga što se nalazi unutra .
Svi smo mi voljene osobe , mi imamo podršku porodice i prijatelja ! Nikad nismo sami . Ja sam rekla da sam usamljena , ali imam par prijatelja za koje znam da su pravi .
 Ovi ostali prijatelji su lažni .  Možda me većina žali , ali ne treba mi takva drugarstva . Ne treba da da se pravim da sam neko ko nisam da bih bila prihvaćena . Jedna draga osoba mi je rekla nešto jako lepo , pa bih ja da podelim  sa vama . 
" U tvoju okolinu puštaj osobe koje su po tvom mišljenju  iste dobrote i duše kao i ti !"
Slažem se sa tim . Pogledaje oko sebe. Ne osećajte se manje vrednim ako vas neko odbija . Ne dajte da vas to dotakne. Svi smo posebni zbog nečega. 
Što se poklona tiče; po meni najveći poklon je ljubav i poštovanje koje date ili primate ! Za mene svaki zagrljaj ima veći značaj nego bilo koji poklon koji dobijete . Jednostavno znam da zagrljaj dolazi iz duše😍 . Ostalo su samo sitnice . 
Ljubav ne može da se meri .
Meni je  to kao duševna hrana a i većini vas , sigurna sam u to . 
Ono što mene najviše čini srećnom , jeste da vidim osobe oko sebe srećne i zadovoljne . 
Postoji još jedna stvar , volite sebe , i poštujte sebe onakvi kakvi jeste ako želite da vas neko voli , jer ako stalno tražite sebi mane i odustajete samo ćete udaljiti ljude od sebe . Uživajte u životu .!
Živite dan za danom . To što smo invalidi nije kazna . To je prilika da vidite život drugačijim očima. 😉
Takođe želim da vam se zahvalim na tolikoj podršci . Mnogo mi znači .  Želim da se zahvalim mojoj porodici , posebno majci , jer ne bih bila ovakva kakva jesam , ujaku i tetki , i naravno mojim musketarkama , mojim najboljim drugaricama , jer bez vas ovaj blog ne bi postojao !
 Volim vas !😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Uživajte u ovom danu punom ljubavi sa ljudima koji vas vole!💕💕💕💕💕💕
Uvek uz vas , 
Vaša Arora 💟


Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...