Pretraga:

четвртак, 20. фебруар 2020.

Društveni izazovi

Ćao svima,
Nadam se da ste proveli dan zaljubljenih sa onima koje volite.
Kao što znate , moj život je konstantna borba , ali kao svaka borba , mora biti teška .
Na putu do uspeha ima mnogo kamenja o koje se možemo saplesti . Možemo se udariti i ogrebati nakon pada. Vrlo je lako pasti .
Na žalost , teško je ustati . Bole nas udareni delovi . Boli i ponos .
Ja sam  puno puta padala . Iz kolica , sa bicikla , sa visoke  stolice kad sam bila mala . Malo se ugruvala , i to je dozvoljeno . Ono što je bitno jeste da ustanete i borite se .
Ja nikad nisam odustala od borbe. Niko nije nepogrešiv . Mi smo ljudi .  Normalno je praviti greške , iz njih učimo .
U nekom od prošlih postova sam rekla da postoje ljudi  koji  nas mrze , i ako im nismo ništa loše učinili . To znači da vole da uživaju u tuđem bolu i patnji ili im smeta tuđi uspeh .
Ne dozvolite da vas te reči dotaknu . Ne narušavaju nas oni. Stvar je u tome da li ćetemo poverovati u to ili ne .Sami sebi štetimo.
U osnovnoj školi , određene osobe su to radile meni . Praveći se da smo prijatelji.
Ja sam im pričala privatne stvari . Šta mislite šta su radili?
Ogovarali me. Često sam to opraštala.
Bila sam nezrela i dozvolila im da manipulišu samnom . Mislila sam da ako imam prijatelje , osećaću se prijatnije . To baš i nije bilo tako .  Nanela sam sebi bol . Nisam verovala u sebe , bila sam nesigurna u svoje postupke .Bolje imati manje prijatelja , koji će poštovati vaš način razmišljanja i želje. Takođe će vam uvek reći istinu.
Sad je sve drugačije. Promenila sam se .  Otkrila sam šta ja volim, a šta ne . Pronašla sam pravu sebe.

Naišla sam na vrlo borbenu i odlučnu osobu . Sa  svojim mišljenjem i ukusima .
Poštujem sebe . Mnogo sam srećnija od kad sam se udaljila od tih osoba .
Da bih moga da promenim nešto , sve bih ostavila tako .
Sve se desi sa razlogom , a zahvaljući tome ,ja sam bolja osoba .
Treba da prijamo sebi , Nikom drugom . Ne treba da gledamo brojke. To što imamo prijatelje na društvenim mrežama , to je samo izgled. Ništa drugo . Nije bitno koliko ljudi poznajemo . Bitno je koliko su oni iskreni. 
Ne spuštam glavu . Sad kad neko komentariše , koristim te komentare da budem još jača .
Sklonite se ljudi, u čijem društvu se ne osećate dobro . Njih kasnije neće biti briga za vas.
Okrenuće se protiv vas , smejaće vam se .
Ne osvrćite se . Nastavite dalje..💪💪💪💪💪💪💪💪
Život će opet da nas izudara . Zato mi moramo biti jaki za nas , a i za ostale .
Ne postoji nemoguće.
Od nas zavisi  kako ćemo se izboriti. Kakav ćemo rezultat dobiti . Niko drugi.
Bitno je uvek biti uporan ! Nikad ne odustajati na životnim izazovima!
Tu su da nas ojačaju !💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Još jedna vrlo bitna stvar. Idemo malim koracima. Nikad ne idite previše visoko .
 Lako se može pasti .
Takođe sam vam rekla da se trud , rad , i zalaganje najviše ceni .
Potrebno je na svemu raditi .
Naučno je  dokazano da je samo 1% talenat , a 99% trud.
Ne dajte da vas strahovi od neuspeha savladaju !
Suočite se sa njima !💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Vladajte nad sobom . Volite sebe. Verujte u sebe!
Nema prepreka .  Uvek posoji rešenje !
Uvek uz vas,
Vaša Aurora💚


Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...