Pretraga:

субота, 16. новембар 2019.

Kako izgleda jedan moj dan

Ćao svima,
Danas ću da vam ispričam kako izgleda jedan moj dan i da vam pokažem da je istina da me samo kolica razdvaju od ostalih.
Kao što sam već rekla u jednom od prošlih postova moja kolica su upečatljiva i izdvajaju me od ostalih . Idem u gimnaziju i tamo sam od strane profesora i prijatelja tretirana kao normalan učenik .
Jeste da imam par olakšica zbog leve ruke koja se krivi i  ne sluša me😔 , ali idem po istom gradivu kao i oni . Ni po načinu ocenjivanja se ne razlikujem
Na žalost ne mogu da hodam , ali šta onda? Treba da odustanem ? Neću!
Imam fizikče probleme , ali ne smem da dopustim da me to spreči od ciljeva.
-Evo mog dana:
  • Ustanem ujutru spremim se ( uz malo pomoći)
  • Odslušam časove 
  • Vratim se kući
  • Ručam 
  • Malo odmorim 
  • Učim 
  • Vebam
  • Posle radim šta hoću do večere 
  • Legnem da spavam 
Kao što vidite nema razlike. Mi sami odlučujemo da li ćemo se razlikovati ili ne . Stvar je u tome da treba da volite sebe kakvi ste . Ne smete dopustiti da vas glupi komentari povrede . Ono što stalno ponavljam : BORITE SE ZA SEBE , BUDITE JAKI , NE PREDAJTE SE . Znam da svi imamo podršku od porodice , prijatelja , ali znajte da imate moju podršku i niste sami u ovome

Znam da ne mogu da uđem u vaše cipele , niti hoću . Ja želim svim srcem da vam pomognem , tako što ću pisati ove blogove , ali ako vi ne želite pomoć ja tu ne mogu ništa . Samo mogu da se nadam da ćete bar razmisliti . Šta ćemo dobiti s tim što ćemo spustiti glavu i odustati ? Samo ćemo nanositi bol drugima ali najvažnije ŠTETITE SEBI!

Nada je poslednja koja se gubi , zato je držite pri sebi i ne puštajte je da ode.
Borimo se .
Zajedno smo jači💪💪💪
Uvek uz vas ,
Vaša Aurora

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...