Pretraga:

недеља, 10. новембар 2019.

Ciljevi

Ćao svima ,
Danas želim  da  vam pričam  o budućnosti i sadašnjosti .
Vi znate da stalno govorim da se borite i budete hrabri i ja se borim sa vama. Moj život je konstantna borba .  Čak i ako izgubim ponovo ustanem još jača.
Da li ste čuli za paraolimpijske igre? Oni su postigli ono što su hteli , možda i prevazišli svoje ambicije . Iznenadili su sami sebe . Baš kao i ja borite se za sebe ali i za ceo svet jer možda postanete nečiji idol , da neko postane jak i hrabar kao i vi . Nikad ne odustajte . Ja sam ovaj blog otvorila za vas ne zbog sebe .U borbi nam trebaju par oružija : OSMEH ,ŽELJA , VOLJA  i INAT .

Osmeh 

Kao što sam  na samom početku rekla moje najveće oružije je moj osmeh . 
Volim sebe kao osobu i ne bih želela da se menjam . Najverovatnije ću se promeniti kako vreme bude prolazilo , na prošlost ne mogu da utičem i ne želim da se na nju vraćam . Šta ću dobiti ako se budem jadala jer ne mogu da hodam ? Apsolutno ništa . Samo bi mi bilo gore . Verovatno bi upala u depesiju i ni ljudi koji su oko mene ne bi bili srećni . A ostali šta bi rekli? Verovatno ,:" Jadna . Tako mlada a kroz ovo prolazi." Ne ne  dolazi u obzir ! Bilo bi bolje da mi govore : "Tako mlada a tako nasmejana i hrabra " Zar ne mislite isto što i ja?

Želja i volja

Želja i volja su dve usko povezane stvari . Kao što sam već rekla osnovala sam blog zbog vas a ne zbog sebe i želja mi je da pomognem . To  znači da vas niko ne može naterati ako vi to nećete . To je samo kontraproduktivno . Ja imam želju da pokažem svetu da svi sve možemo samo  ako imamo volje da to nešto uradimo . Nada je poslednja koja se gubi to je najbitnije . Da preskočimo sve prepreke sa lakoćom i sećamo se toga kao ponos da smo nešto uspeli . Kao svoj lični trofej koji stoji ugraviran u srcu . Ponekad je dobro da nešto ne uspemo iz prvpog pokušaja da bi nas još više podstaklo da u tome uspemo. 

Inat 

Ja imam u sebi jednu vrstu pozitivnog inata što je najbolje . Ne bi trbalo da imamo inat koji nas samo sprečava da u nečemu uspemo . Da se inatimo samo zato što smo  buntovni ?  Čemu to vodi ?
Treba se boriti , ako  vam neko kaže : " Ma, nećeš ti to uspeti  !", a vi pokažete suprotno iskoristite bes, bol , i patnju za nešto dobro . Preokrenite ga u svoju korist .

Još jedna bitna stvar potrebno je biti realan . Kad postavljate ciljeve nemojte ih postaviti suviše visoko , jer se lako možete zaneti i razočarati se . 
Zapamtite u vašem sam timu . Borimo se zajedno jer smo zajedno jači💪💪💪💪!
Uvek uz vas 
Vaša Aurora
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...