Pretraga:

субота, 17. август 2019.

Knjige i muzika

Ćao svima,
Svako ima svoj način da pobegne od problema , opusti se , ne razmišlja  o sebi . Ja obožavan da čitam knjige slušam muziku i gledam filmove . Kad bi mi dali da biram između filma i knjige , odabrala bih knjige .
Znam da većina od vas misli da sam luda što sam odabrala knjige , ali ima i razlog.
Uz knjige obogaćujemo rečnik , rečenice postaju lepše i maštamo stvarajući sliku. Za mene su knjige jedna vrsta portala u koji upadnemo i postajemo nevidjivi , prateći tok radnje kao da stojimo tu i gledamo  sa strane .Da se bolje izjasnim : za mene su knjige moj film koji samo ja mogu da vidim prolazim kroz stvari kroz koje prolaze likovi , njihova osećanja ....
Učim iz njihovih gršaka ... Stvaram im fizički izgled uz pomoć prideva.... Putujem kroz njihove oči , pokušavajući da osetm šta oni osećaju i dočaram to mesto,
NAJBITNIJE STVARAM SVOJ STAV !
U kjigama vidimo pregršt problema , situacije koje nas teraju da mislimo da naši problemi i nisu toliko strašni , ako je situacija ista onda nam otkriva rešenje . Volim da čitam romantične i avanturističke komedije . Tragedije me jako rastužuju i stvarno ponekad pomislim da sam protračila vreme , da se džabe nerviram , ali  opet kažem učim iz njihovh grešaka  naravno ovo je samo moje mišljenje i ako vam se dopadaju tragedije , nemojte da prestanete  da čitate  . Pored knjiga i filmova volim da slušam muziku ( kao i svi ostali ) i mislim  da muzika služi da nas oraspoloži . Ne kažem da domaća muzika nije dobra samo što se meni ne sviđa pa ću ostaviti listu stranih pesama koje me oraspolože kad sam tužna.

Pesme koje me oraspolože kad sam tužna 

  1. Shakira- "Try Everything"
  2. Pink - "Try"
  3. Pink- "Perfect" 
  4. Sia- "The greatest"
  5. Sia - "Never give up" 
  6. Kelly Clarkson - "Stronger "
  7. David  Guetta FT Sia - " Flames "
  8. David Guetta FT Sia - "Titanium"
Zašto sam odabrala ove pesme ? Zato što mi dižu sampouzdanje i da čak i ako padnem mogu da ustanem. Nemojte da odustajete , čak i u mraku ima tračak svetla .Nadam se da vam se sviđa tema i da uživate da čitate i slušate muziku .
Napišite u komentarima kakve se vama knjige sviđaju i koju muziku volite da slušate takođe možete da ostavite komentar i date mi ideju šta da podelim sa vama sledeći put .
Vaša Aurora

Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...