Pretraga:

субота, 25. септембар 2021.

Šta za mene znači sloboda?

 Ćao svima, 

Neko meni veoma drag, pitao me je šta za mene znači sloboda. Već dugo razmišljam o toj  temi, samo što sam je odlagala pošto je dosta kompleksna.

Šta je sloboda?

Mislim da niko od nas ne zna šta je zapravo sloboda. To uvek želimo da dostignemo, čitav život.

Vi znate da meni nešto malo mnogo može da znači, to sam vam više puta spominjala. Da ne bismo otišli u jako veliku debatu zbog ove toliko široke teme držaću se pitanja koje upućeno meni.

Šta za mene znači slododa?


Najveća prepreka koja mene zaustalja jesu prepreke na putu, i večita svađa sa stepenicama. Ona osoba koja me lično poznaje, znaće da pokušavam da budem što samostalnija, i da mi nije nimalo nije teško da se pomučim. Šta više, volim to. Dakle jedna od najvećih prepreka i ne samo mojih nego svih osoba sa invaliditetom jesu rupe na punu.

Podsetimo se slika trotoara u Bečeju...








Pošto sam korisnik invalidskih kolica, nikako ne mogu samostalno da se krećem. Odmah da naglasim, invalidska kolica nisu ta koja me ograničavaju. Ona mi pomažu da se krećem po gradu, ali problem je u tome što i najmanja moguća rupa može da izazove nesreću... 
O tome možete detaljnije da pročitate u ovom postu: https://aurorasescape.blogspot.com/2020/02/budimo-humani_24.html
Da li vi mislite da možemo sami po ovim putevima da se krećemo?

Naravno da ne!
Ja znam da ljudi koji me vole, žele da mi pruže sve što je njihovoj mogućnosti, ali ja bih se osetila mnogo lagodnije da mogu da odem gde god poželim bez potrebe da neko ide sa mnom i gura me.
Moja sloboda bi bila tada kada ne bih morala da razmišljam da li ću moći tuda da prođem ili da li će tu prednji točkovi da se zaglave kolica se prevrnu...

Dakle, za mene sloboda znači da se slobodno krećem,ali predpostavljam da koji nisu korisnici invalidskih kolica, ili bilo kojeg pomagala o tome nisu ni razmišljali. Za njih je sloboda nešto drugo.

Ja bih samo da vas zamolim sve, razmislite o tome...
Život može da se preokrene kad se vi tome najmanje nadate!
Uvek uz vas, 
Vaša Aurora


Нема коментара:

Постави коментар

Šta nam rade kalupi koje društvo nameće?

 Ćao svima,  Prošli put sam pomenula kako svi imamo razne uloge i titule, a sa njima i očekivanja i odgovornost. Tako se isto desilo i Mulan...